بهترین برند های کپسول قهوه ایرانی

0
858

آیا تا به حال از یک کپسول قهوه ایرانی استفاده کرده‌اید؟ آیا میدانید این کپسول های قهوه چه مزیتی می توانند برای شما داشته باشند؟ در گذشته نوشیدن یک فنجان قهوه خوشمزه مانند قهوه هایی که در کافه ها و رستوران ها میل می کنید می توانست سخت باشد . اما در حال حاضر و با وجود چنین کپسول های قهوه قطعا کار شما راحت تر خواهد شد. این کپسول های قهوه این فرصت را به شما می دهند که نوشیدنی های خوشمزه را همانند آنچه که در کافه ها و رستوران ها ارائه می دهند بتوانید برای خود و دوستانتان در دورهمی، مهمانی های دوستانه آماده کنید.

کپسول قهوه چیست؟

قبل از اینکه سراغ معرفی انواع کپسول های قهوه ایرانی به رویم بگذارید به این سوال که کپسول قهوه چیست، پاسخ دهیم. کپسول قهوه در حقیقت غلاف هایی هستند که پودر های قهوه به صورت فشرده شده و با حجم مناسب در آن ها قرار گرفته و برای آماده کردن نوشیدنی های مبتنی بر قهوه استفاده می شوند.

از آن جایی که پودر قهوه در مدت زمان کمی در تماس با هوا،  تمام عطر و طعم خود را از دست می‌دهد و حالت اکسیده شدن به خود می گیرد. بنابراین آن ها را در یک کپسول به صورت فشرده قرار می دهند تا از این اتفاق جلوگیری شود. این کار به افراد علاقه مند به قهوه اجازه می دهد که همیشه بتوانند از پودر قهوه تازه آسیاب شده استفاده کنند.

این کپسول ها چگونه کار می کند؟

قبل از هر چیز باید بگوییم در زمان خرید این کپسول های قهوه باید به این نکته دقت کنید که هر دستگاه اسپرسو، کپسول قهوه‌ متناسب با خود را نیاز دارد. بعد از خرید کپسول قهوه ایرانی و قرار دادن آن در دستگاه نسپرسو خود، می توان کار خود را با فشار دادن یک دکمه شروع کرد. در این مرحله دستگاه اسپرسو شروع می‌کند به گرم کردن آب.

زمانی که آب به اندازه  کافی گرم شد، میتوانید کپسول قهوه خود را باز کنید و در درون دستگاه اسپرسو خود قرار دهید و بعد در آن را ببندید. بعد از این کار، دستگاه با سوراخ هایی مربع مانندی که دارد، کپسول قهوه را سوراخ کرده و قهوه با فشار آب و از طریق یک اهرم از دستگاه خارج شده و در درون فنجان  شما می ریزد.

دستگاه نسپرسو چگونه کار می کند؟

انواع کپسول قهوه ایرانی

برندهای خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که کپسول های قهوه مختلفی را متناسب با هر فردی ساخته و ارائه می دهند، اما اگر بخواهیم از بین آن ها بهترین کپسول های قهوه ایرانی را معرفی کنیم، می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

کپسول قهوه لمیز

این کپسول قهوه ساخت ایران است. کپسول قهوه لمیز از بهترین مواد اولیه ساخته شده کیفیت و تازگی بالایی دارد. از بهترین مدل های این کپسول قهوه، لمیز پرسو باریستا و کپسول قهوه نیرا است. کپسول قهوه لمیز پرسو باریستا از صددرصد عربیکا تشکیل شده و در یک بسته بندی 10 عددی قرار دارد. این 10 عدد کپسول با طعم های متفاوتی نظیر تو جات، مرکبات و …. است. هر فردی با استفاده از این مدل کپسول قهوه می‌تواند طعم خوشمزه‌ قهوه تازه را دریافت کند و از آن لذت ببرد.

برای خرید کپسول قهوه لمیز کلیک کنید

این کپسول قهوه طعمی دلنشین را ارائه می دهد و خوش عطر است. کپسول نیرا از صد در صد روبوستا تشکیل شده و در یک بسته بندی 10 عددی قرار دارد. این بسته ده تایی با طعم های مختلفی نظیر بادام ،کاکائو و مواد دیگر است. این کپسول نه تنها قیمت مناسبی دارد بلکه از تازگی و کیفیت بالایی نیز برخوردار است. کپسول لمیز نیرا در یک بسته بندی کاملا ایزوله شده قرار گرفته و می تواند تجربه به یاد ماندنی را برای هر فردی به جا بگذارد.

کپسول قهوه ایرانی بن مانو

بن مانو از جمله اولین کپسول های قهوه ایرانی، از جنس آلومینیومی محسوب می شود کپسول های قهوه با دستگاه نسپرسو کاملاً سازگاری دارند و برپایه اسپرسو ساخته شده اند. کپسول قهوه بن مانو تمام آلومینیومی بوده و پلاستیک در ساخت آن به کار نرفته است. همین ویژگی موجب شده که تازگی و عطر و طعم قهوه ای که در آن قرار می گیرد حفظ شود.

برای خرید کپسول قهوه ایرانی بن مانو کلیک کنید.

در حقیقت باید بگوییم این فویل آلومینیومی مانع از ورود و خروج هر ماده به داخل کپسول می شود. نکته بارز این کپسول قهوه این است که در زمان فرایند بسته بندی آن از گاز نیتروژن استفاده کرده اند زیرا گاز نیتروژن واکنشی نسبت به دانه های قهوه نمی دهد و نسبت به هوای عادی میتواند موثر تر واقع شود. این کپسول قهوه نیاز به هیچگونه تخصصی ندارد و به راحتی آماده میشود.

کپسول قهوه ایرانی رستم

کپسول قهوه رستم از زیر مجموعه‌های قهوه لمیز محسوب می‌شود از بهترین تکنولوژی ها ساخته شده است. دو نوع از بهترین کپسول قهوه برند رستم کپسول قهوه زال پرسو سیستان رستم و کپسول قهوه نوشدارو رستم است کپسول قهوه زال از طعم مناسبی برخوردار است و اسیدیته متوسطی دارد.

کپسول قهوه زال پرسو نوشدارو رستم نیز 80 درصد عربیکا 20 درصد روبوستا ساخته شده و در بسته بندی های 10 عددی ارائه می‌شود و برای دستگاه های نسپرسو مناسب است. خاستگاه کپسول قهوه نوشدارو رستم کشور هند و کنیا است  این کپسول قهوه عطر و طعم مناسبی دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

هر فردی با نوشیدنی این کپسول قهوه به یاد آجیل، کاکائو و پوست مرکبات خواهد افتاد. کپسول های قهوه رستم معمولاً در بسته های 10 تایی ارائه می شوند اما آن ها را می شود به صورت 1 کیلو گرمی و 250 گرمی نیز خریداری کرد.

کپسول قهوه ست

برند ست در4 نوع بسته بندی مختلف ارائه می شوند و هر بسته شامل 15 عدد کپسول قهوه است. این 4بسته بندی شامل کپسول قهوه ست مدل بلو،کپسول قهوه ست مدل گلد، کپسول قهوه ست مدل گرین و کپسول قهوه ست مدل بلک است. ست مدل گلد، سازگار با دستگاه های کپسولی نسپرسو بوده و از 100 درصد عربیکا ساخته شده است این کپسول قهوه اسیدیته و تلخی متوسط به پایینی دارد.

برای خرید کپسول قهوه ایرانی ست کلیک کنید

کپسول قهوه ست مدل بلو، از 100 در صد عربیکا بوده و از اسیدیته متوسط رو به بالایی برخوردار است. کپسول قهوه ست مدل گرین، با برشته‌کاری متوسط بوده و اسیدیته آن به دلیل وجود روبوستا متوسط رو به پایین است. این کپسول، از دانه های قهوه آمریکای مرکزی و آفریقا ساخته شده و کافئین آن برای شروع یک روز کاملا می تواند مناسب باشد. کپسول قهوه ست مدل بلک، از ترکیب عربیکا و روبوستا بوده و اما درصد روبوستای آن بیشتر از کپسول قهوه نسپرسوپ مدل گرین است. این قهوه برشه کاری متوسط و اسیدیته کمی دارد.

مزایای استفاده از این کپسول های قهوه چیست؟

کپسول قهوه از بهترین محصولات در زمینه نوشیدنی های مبتنی بر قهوه محسوب می شود و مزایای زیر را دارد. این مزایا شامل:

کپسول قهوه ایرانی و استفاده آسان از آن

کپسول های قهوه، خدمات، کارآمدی، همچنین کیفیت بالایی دارند و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است.  آن ها می توانند قهوه ها را به شکل یکنواخت ارائه دهند. با استفاده از این کپسول های قهوه دیگر نیازی نیست مانند یک باریستا یا متخصص حرفه‌ای عمل کرد زیرا آنها می توانند بهترین شرایط را برای استخراج قهوه تضمین کنند و خواسته های مصرف کننده را برآورده نمایند.

حفظ طراوت و عطر قهوه

کپسول های قهوه از جنس آلومینیومی بوده و مهر و موم شده هستند. این ویژگی موجب شده که مانع از اکسید شدن پودر قهوه شوند. به همین دلیل عطر و طراوت و طعم آنها حفظ شود و می تواند یک فنجان قهوه خوشمزه را تضمین کند. درپوش های آنها هم به شکل محکم و کدر ساخته شده بنابراین از ورود هر چیزی مانند نور، رطوبت، باکتری و اکسیژن به داخل کپسول جلوگیری می کند. این کپسول ها از زمان برشته شدن دانه های قهوه به بعد، تمام فرآیندهای تولید آن ها از طریق یک سیستم کنترل شده انجام می‌شود، تا به بهترین شکل ممکن در اختیار افراد قرار بگیرد.

تنوع کپسول قهوه ایرانی

کپسول های قهوه در طعم های مختلف به شکل های مختلف آماده می شود. بنابراین چه شما یک لانگو برای شروع روز خود بخواهید و چه یک اسپرسو در طول زمان یک جلسه صبحگاهی یا حتی یک کاپوچینویی خوشمزه در زمان غروب آفتاب، همه این ها را می تواند به شما ارائه دهد. کپسول های قهوه می توانند متناسب با هر سلیقه ای، قهوه خوشمزه ای را ارائه دهند.

بدون مواد نگهدارنده و مقرون به صرفه

کپسول های قهوه با اندازه گیری های دقیق پر شده اند و هیچ اضافه ای ندارند.این کپسول ها حاوی 6 تا 7 گرم قهوه آسیاب شده اند. بنابراین فقط برای تهیه یک فنجان قهوه می‌توانند مناسب باشند. آن ها می توانند یا یک شات اسپرسو 40 میلی لیتری آماده کنند و یا یک لانگو  110 میلی لیتری.

قابلیت بازیافت کپسول قهوه ایرانی 

کپسول های آلومینیومی خطری ندارند آنها با یک لایه محافظت شده پوشانده شده اند تا از هرگونه تماس بین آلومینیوم و قهوه آسیاب شده جلوگیری شود. کپسول های قهوه آلومینیومی قابل بازیافت هستند بنابراین آسیبی به محیط زیست نیز نمی زنند.

مطالب مرتبط

منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید