بررسی اسپرسوساز دلونگی SCULTURA ECZ351

3
687

اسپرسوساز دلونگی ECZ351:

کیفیت ساخت بالای بدنه و هد گروپ دستگاه که هر دو فلزی هستند طول عمر دستگاه را بسیار بالا میبرد. مجهز به سینی گرم کننده جهت گرم کردن فنجان ها قبل از عصاره گیری قهوه که نگرانی سرد شدن نوشیدنی ها را برطرف میکند.

دارای سیستم گرمایش دیگ بخار (بویلر) جهت داغ کردن سریع آب که باعث میشود دستگاه زیر یک دقیقه آماده به کار شود.

این دستگاه دارای کنترلر  P I D جهت ثابت نگه داشتن دما هست این قابلیت باعث می‌شود که از ابتدا تا انتهای زمان عصاره گیری دمای یکسانی را داشته باشیم.

دلونگی SCULTURA ECZ351 برای چه کسی مناسب است؟

طرفداران اسپرسو و کاپوچینو که می خواهند در قیمت دستگاه های کافی شاپی صرفه جویی کنند بدون اینکه طعم و مزه آنها تغییری کند. این دستگاه مورد استفاده برای خانه، محیط های اداری و کافه های کوچک باشد.

گزینه های قهوه و طعم

با دستگاه قهوه ساز دلونگی  Scultura ECZ351  می توانید یک یا دو اسپرسو را همزمان درست کنید. یک نازل کف شیر داخلی به این معنی است که ساخت کاپوچینو نیز آسان است.

نوشیدنی های این دستگاه مطابق با استانداردهای باریستا هستند. اسپرسو ،ریسترتو، آمریکانو، لانگو ، لاته، ماکیاتو، موکا، میدرف، فلت وایت و… اسپرسوها عطر مطبوعی و کرم خوبی دارند و طعم آن عالی است. کاپوچینو هم وقتی با این قهوه ساز درست می شود خوشمزه است.

برای خرید اسپرسوساز دلونگی ECZ351 با قیمت مناسب کلیک کنید.

کارکرد دستگاه دلونگی Scultura ECZ351

نوشیدن قهوه هایی که به اندازه کافی داغ نیستند واقعاً می تواند تجربه را خراب کند. نوشیدنی های این دستگاه دمای خوب و گرمی پس از انجام مراحل پیش گرم کردن و گرم کردن فنجان دارند.

پس از تکمیل فرآیند تنظیم اولیه، تهیه نوشیدنی ساده است. مخزن آب به راحتی در پشت دستگاه قابل دسترسی است. و خارج شده و زیر شیر آب پر شده و بدون هیچ مشکلی در جای خود قرار می گیرند.

پیش گرم کردن و گرم کردن فنجان سریع و ساده است. پیمانه قهوه دارای یک تمپر در طرف دیگر است. که تا زمانی که قهوه آسیاب شده در پرتافیلتر قرار گرفت آن را تمپ کند. تکمیل اسپرسو با غلظت مناسب زمان زیادی طول نمی کشد.

سیستم بخار دستی:

با کنترلر دستی به راحتی می توانید مقدار بخار را با شیر تنظیم کنید که به کف شیر با غلظت دلخواه برسید.

سیستم قطع کن اتوماتیک:

به این صورت که اگر ۲۰ دقیقه از دستگاه استفاده نکنید دستگاه خاموش می شود.

برای خرید اکسسوری اسپرسوساز با قیمت مناسب کلیک کنید.

نظافت و نگهداری

این واقعیت وجود ندارد که اگر اسپرسو و کاپوچینو را با یک دستگاه حرفه ای درست می کنید، باید مراقب آن باشید تا نتایج خوبی به همراه داشته باشد، و این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. نازل کاپوچینو پس از هر بار استفاده باید تمیز شود که این یک روش سریع و آسان هست.

جدای از آن، باید سینی چکه‌کن و توری فنجان را تمیز کنید، اما این موارد را مشکل‌ساز ندیدیم که بتوانم آن‌ها را جدا کرده و با آن‌ها کنار بیاورم و دوباره سرهم کنیم. کارهای دیگری که باید توجه داشته باشید؟ شما باید فیلترهای قهوه را به صورت هفتگی تمیز کنید، خروجی بسکت را حدوداً هر 300 قهوه تمیز کنید (من نمی دانم چقدر به خاطر سپردن این کار آسان است، اما باید این کار را انجام دهید) و تقریباً هر 200 قهوه دستگاه را رسوب زدایی کنید.

طراحی دستگاه دلونگی Scultura ECZ351

با انتخاب رنگ‌های سفید، بژ و مشکی، این دستگاه قهوه‌ساز برای کسانی است که به‌جای دستگاه های چند رنگ که می‌خواهند سبکی ساده‌تر و مینیمال داشته باشند. با این حال، روکش دستگاه تضمین می کند که همچنان چشم نواز است.

بدون اینکه بیش از حد سنگین باشد با وزن 4.4 کیلوگرم، احساس قابل توجهی دارد، و با ابعاد معقول H30.5cm x W24cm x D30cm، چندان هم فضایی نیست.

استفاده از قهوه آسیاب یا ESE (اسپرسو با سرو آسان) این دستگاه را نسبت به برخی دیگر انعطاف پذیرتر می کند. اگرچه اگر می خواهید از دانه های تازه آسیاب شده استفاده کنید باید آسیاب جداگانه هزینه گذاری کنید.

  • نوع: قهوه آسیاب شده یا غلاف ESE
  • فشار: 15 بار (پمپ یولکا ایتالیا)
  • توان دستگاه ۱۱۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب 1.4 لیتری
  • ابعاد: H30.5 x W24 x D30cm

شما می توانید اسپرسوساز دلونگی ECZ351 با قیمت مناسب از آیدی کالا خرید کنید.

منبع

3 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید