بررسی اسپرسوساز دلونگی DeLonghi ECP 35.31

0
713

اسپرسوساز دلونگی ECP35.31

اگر جزو افرادی هستید که از دانه های قهوه تازه آسیاب شده قبل از دم کردن استقبال می کنید یا فردی که عموماً همه چیز را در مورد فرآیند تهیه قهوه دوست دارد (از دانه به فنجان) پس به احتمال زیاد به دنبال یک دستگاه اسپرسوساز هستید.
در این مقاله ما دستگاه دلونگی ECP 35.31 ،که کاربرد آن بیشتر از قیمت آن است،بررسی میکنیم.

انتخاب بین صدها دستگاه‌ اسپرسوساز می‌تواند برای علاقه‌مندان بسیار طاقت‌فرسا باشد که به دم‌سازی خانگی بپیوندند.

برقراری تعادل بین این دو بسیار دشوار است، اما یک چیز همچنان صادق است و آن این است که چیزهای ارزان خوب نیستند و چیزهای خوب ارزان نیستند، اما این به هیچ وجه قابل تعبیر نیست که دستگاه های اسپرسوساز با قیمت بالا تنها راه موجود است.

اسپرسوساز دلونگی DeLonghi ECP 35.31 تجربه ای بسیار بالاتر از حد متوسط ​​ است، باوجودیکه این دستگاه از نظر قیمتی جزء میان ردههای بازار محسوب میشود.

اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31 DeLonghi یک دستگاه آنالوگ است که تمام عملکردها را دارد.

برای خرید اسپرسوساز دلونگی DeLonghi ECP 35.31 با قیمت مناسب کلیک کنید.

اقلام همراه

یک پورتافیلتر با وزن مناسب

  • سبد تک شات و دو شات
  • سبد ESE
  • پیمانه و تمپر پلاستیکی

لوازم جانبی استاندارد را دارد اما برای نیازهای بخار دادن یا فوم شیر بهتر، باید پارچ شیر (پیچر) را تهیه کنید.

برای خرید پیچر با قیمت مناسب کلیک کنید

چینش و کاربرد اجزاء اسپرسوساز دلونگیECP 35.31

در جلو، سوئیچ Change-Over را دارید که دروسط قرار دارد. برای شروع اولین بار باید ابتدا دستگاه هوا گیری شود. برای اینکار کافیست یک لیوان آب جوش از نازل بخار بگیرید.

همچنان در همان پنل، 2 چراغ LED در پایین سمت چپ قرار دارند، یکی برای نشان دادن روشن/خاموش بودن و دیگری برای نشان دادن آماده بودن دستگاه برای استفاده.

در سمت راست، دستگیره بخار قرار دارد که وقتی آن را پایین بیاورید، بخار را برای گرم کردن پخش می کند و شیر را از طریق میله بخار کف می کند. شما همچنین می توانید آب گرم را از طریق میله بخار دریافت کنید.

مستقیماً زیر کلید Change-Over هد گروه قرار دارد و پورتافیلتر به آن متصل است. میله بخار خارج از مرکز در سمت راست هد گروه قرار دارد.

فضای خالی مستطیلی شکل در سمت چپ یک پلاستیک شفاف برای نشانگر مخزن آب است.

جنس دستگاه اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31

بدنه دستگاه عمدتاً از پلاستیک با چند تکه فولاد ضد زنگ ساخته شده است که به راحتی برای تمیز کردن در دسترس قرار می گیرند. گرمکن فنجان در قسمت بالایی قرار دارد.

سینی چکه گیر را می توان برداشت تا جایی برای لیوان های بلندتر باز شود و برای قرار دادن آن، یک بشقاب فنجانی از جنس استنلس استیل برس خورده ارائه شده است – از این توجه به جزئیات لذت ببرید.

کیفیت اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31

کیفیت کلی ساخت این دستگاه خوب است، اگرچه گاهی اوقات آن را کمی “سبک” می بینیم، گاهی برای قفل کردن پورتافیلتر در جای خود باعث حرکت دستگاه می شود، بنابراین نگه داشتن دست روی دستگاه برای ایجاد اهرم ضروری است.

برای خرید اسپرسوساز دلونگی DeLonghi ECP 35.31 با قیمت مناسب کلیک کنید.

حرف آخر

در پایان، به نظر من ECP 35.31 کاملاً قادر به تهیه اسپرسوهای خوب است، به شرطی که کارهای درست را انجام دهید این دستگاهی برای تنبل ها نیست، زیرا نه اشتباهات شما را اصلاح می کند و نه درست می کند. این به طور داوطلبانه به شما کمک می کند تا قهوه خود را درست کنید.

این دستگاهی است که باید تلاش کنید تا به نتیجه برسید زیرا هیچ چیز خودکار نیست، همه چیز با چرخاندن سوئیچ Change-Over کنترل و تعیین می شود.

اگر مشتاقانه منتظر ترسیم لاته آرت خود هستید، این دستگاه قادر به انجام این کار هست.

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید