7 برند قهوه ایرانی محبوب کدامند؟

1
760

آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که آیا چیزی به اسم برند قهوه ایرانی وجود دارد و یا نه، یا حتی اگر ایران قهوه تولید می کند، بهترین برند قهوه ایرانی کدام محسوب می شود؟

در حقیقت باید بگوییم چیزی به اسم قهوه ایرانی وجود ندارد. بنابراین اگر شما هم از جمله افرادی هستید که میخواهید در مورد اینکه چرا میگوییم چیزی به اسم قهوه ایرانی وجود ندارد بدانید تا پایین این محتوا با ما همراه باشید.

برند قهوه ایرانی

همانطور که قبل تر هم گفته شد قهوه در ایران کشت نمی شود. بلکه در مناطق گرمسیری مانند هند ، جامائیکا ، کلمبیا بیشتر رشد میکند. و به صورت خام، به شکل دانه قهوه سبز وارد بازار ایران می شود. این دانه های قهوه در ایران فرآوری و رست شده و بعد پردازش می‌شوند. سپس با ابزارها و روش های مختلف بسته بندی شده و توسط شرکت های مختلف با برند های متفاوتی عرضه می شوند.

 

برند قهوه ایرانی لم

"<yoastmark

قهوه برند ایرانی لم توسط یک شرکت خصوصی که در زمینه برشته‌کاری، آموزش و تجارت قهوه با کیفیت نیز فعالیت دارد. به وجود آمده. شرکت برند قهوه لم توانسته با استفاده از نیروهای متخصص، تکنولوژی ها و ابزارهای کارآمد. همچنین دانش روز دنیا محصولات با کیفیت را طبق استانداردهای جهانی تولید کند. اما چه چیزی باعث متفاوت بودن این دانه های قهوه نسبت به برندهای دیگر می‌شود؟

باید بگوییم این برند سعی کرده که با استفاده از تکنیک های خاص محصولات ویژه ای را خلق کند. محصولاتی که هم از عطر و طعم بالایی برخوردار هستند و  هم می توانند کف یا خامه مناسب را بر روی سطح نوشیدنی های مبتنی بر قهوه، ایجاد نمایند. همچنین تمام مراحل آماده سازی آن ها بارها بارها کنترل می شود. بنابراین تمام این ویژگی ها این برند قهوه را نسبت به سایر برند ها متمایز می کند.

ناگفته نماند که این برنده قهوه، دانه های قهوه مورد نیاز خود را از مزارع آمریکای مرکزی و جنوبی و آسیای جنوب و شرقی تهیه می کند. اما این قهوه چه طعم و عطری دارد؟ این قهوه از اسیدیته مناسبی برخوردار است، رایحه و عطر گلی شکلاتی و شیرینی دارد و طعم آن کمی ترش است.

برای خرید قهوه در سایت لم کلیک کنید.

قهوه رستم

قهوه برند ایرانی رستم از مزارع مختلف و به صورت مستقیم وارد کشور می شود. سپس تحت نظارت و بررسی دقیق توسط افراد مجرب در زمینه ارزیابی حسی قهوه قرار می گیرد. و در نهایت آنهایی که مرغوب تر و با کیفیت تر هستند. در کارخانه ها بسته بندی  و سپس وارد بازار می شوند. لازم است بگوییم این برند قهوه یکی از معروفترین برندهای قهوه های ایرانی کانادایی محصولات بی نظیر مانند قهوه لیمو رستم و دیگر محصولات را ارائه می دهد.

برای خرید قهوه رستم کلیک کنید.

قهوه رستم
قهوه رستم

برند قهوه ایرانی تام کینز

قهوه تام کینز از دیگر قهوه های ایرانی محسوب می‌شود . همان طور که می‌دانید برندهای قهوه از گونه های مختلف دانه قهوه عربیکا و روبوستا ساخته می شود. عربیکا معمولاً بیش ترین طرفدار ها را در جهان دارد زیرا این گونه قهوه خوش طعم تر است، کافئین کمی دارد چربی و ترشی آن زیاد است.

اما روبوستا برای کسانی مناسب است که خواهان یک قهوه تلخ و سنگین هستند. مانند اسپرسو. از آنجایی که در تولیدات این برند قهوه هم از گونه های مختلف دانه های قهوه استفاده می شود بنابراین برای هر مکانی می توان از آن استفاده کرد. یعنی از این قهوه خوشمزه می شود در دورهمی های دوستانه در منزل، در محل کار و همچنین در کافه ها و رستوران ها استفاده کرد.

برای خرید قهوه تام کینز کلیک کنید.

 

قهوه تام کینز
قهوه تام کینز

برند قهوه هایک

قهوه هایک با تکیه بر دانش و مطابق با ذائقه ایرانی ها تولید شده. این قهوه برند ایرانی دانه های قهوه مورد نیاز خود را از بهترین و مزارع قهوه جمع آوری کرد ه است، بنابراین دانه های قهوه ای که برای تولید محصولات خود استفاده میکند کیفیت بالایی دارند. همچنین هر محصول این برند قهوه را می توان برای تهیه اسپرسو، قهوه تخصصی،تک خاستگاه و یا … استفاده کرد. زیرا با حساسیت و کنترل بالایی انتخاب شده اند.

قهوه لاین 45 یکی از مرغوب ترین محصولات این برند قهوه ایرانی است که میزان ترشی و تلخی یک اندازه ای دارد و طعم واقعی قهوه را به تصویر می کشد.

برای خرید قهوه هایک کلیک کنید.

"<yoastmark

برند قهوه ایرانی ست

قهوه برند ست یکی از دیگر برندهای قهوه مشهور در ایران است که سعی کرده با توجه به تجربه چندین ساله خود و همچنین ارتباط موثر با مصرف کنندگان قهوه محصولات با کیفیت و مرغوب را تولید کند. از ویژگی های دیگر این مجموعه عضویت در انجمن قهوه تخصصی اروپا و همچنین شرکت در دوره های مهم و موثر و به کسب دانش مورد نیاز در مورد فراوری قهوه به خصوص رست قهوه در کشور آمریکا است. همچنین این شرکت دیپلم دانش قهوه از انجمن قهوه تخصصی اروپا را نیز دارد.

قهوه ایرانی آلبا

مدیر تولید این شرکت فردی موفق به نام منصور احسانی فرد برنده اول مسابقات ملی باریستا و روستر قهوه است است. این فرد توانست محصولات مبتنی بر قهوه خود را با کمک کشور نیوزلند تولید و تهیه نماید و و ارتباطات گسترده ای را به شکل مستقیم با قهوه کاران برتر تولید کننده قهوه به شکل موثری حفظ کند. همچنین تمام مراحل تولید محصولات قهوه را یعنی مراحل واردات، تولید و ارائه خدمات خود را به صورت تخصصی انجام دهد.

برای خرید قهوه آلبا کلیک کنید.

"<yoastmark

لمیز (Lamiz)

قهوه برنده ایرانی تام کینز فعالیت خود را از سال 88 شروع کرد و هدف آن تنها یک چیز بود تهیه قهوه فوق العاده. این برند سعی کرد که با خرید مواد اولیه قهوه یعنی قهوه سبز و دقت وسواس در انتخاب آن ها بهترین مواد را برای تولید محصولات خود استفاده کند.

این شرکت بعد از انتخاب دانه ها آنها را در اختیار گروه تحقیق و توسعه همچنین استادان برشته کاری قهوه قرار می دهد. تا به بهترین نحو آنها برشته شوند. سپس با استفاده از تجهیزات و امکانات مختلف آنها را فراوری می کنند.

برای خرید قهوه لمیز کلیک کنید.

"<yoastmark

مطالب مرتیط

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید