بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس بازدید دیجی کالا

2
741

بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس بازدید دیجی کالا

امروزه انتخاب یک اسپرسوساز خانگی با این تنوع دستگاه کار بسیار سختی است. در این مقاله میخواهیم بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس بازدید دیجی کالا را به شما معرفی کنیم. 7 بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس بازدید دیجی کالا:

  1. پربازدید ترین
  2. گران ترین
  3. ارزان ترین
  4. پرفروش ترین
  5. پیشنهاد خریداران

پربازدید ترین اسپرسوساز خانگی

1.اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

برای خرید اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از دیجی کالا کلیک کنید.

2.اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010

شرکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 در رنگبندی‌های مشکی ، شیری و قرمز به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگی‌های این محصول موتور با فشار 20 بار و ظرفیت 1100 وات قدرتمند ایتالیایی (قرمز رنگ) است. که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی است اسپرسوسازمباشی مدل ECM2010 مجهز به پیچ تنظیم بخار است که امکان تهیه فوم شیر با غلظت‌های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می‌آورد.

برای خرید این اسپرسوساز با قیمت مناسب از آیدی کالا کلیک کنید.

از جمله ویژگی‌های این دستگاه داشتن نشانگر عقربه‌ای دما است که هم به دستگاه زیبایی خاصی داده و هم اینکه کاربر راحت تر می‌تواند با دستگاه کار کند اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ است و پرتا فیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل می‌دهد.

دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 مناسب برای مصارف خانگی، محل کار، سوپرمارکت‌ها، کافی شاپ‌های کوچک و مکان‌های مشابه است.جهت داشتن قهوه اسپرسوی معطر و خالص حتما از آب تصفیه شده که فاقد املاح اضافی است استفاده نمایید زیرا به مرور زمان املاح منافذ دستگاه را گرفته و در کیفیت قهوه و بخار خروجی تاثیر بسزایی دارد.

جهت امنیت بالا دستگاه مجهز به سیستم قطع خودکار است که در صورت عدم کار با دستگاه بعد از 29 دقیقه دستگاه خودبخود خاموش می‌شود. اقلام همراه این دستگاه فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر، دسته هد گروپ، دو عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی و دفترچه راهنما است. جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

برای خرید این اسپرسوساز با قیمت مناسب از آیدی کالا کلیک کنید.

3.اسپرسوساز نوا مدل NCM-149EXPF

 

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPFیک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. نوا یکی از برندهای خوشنام بازار در زمینه دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز است.

برای خرید این اسپرسوساز با قیمت مناسب کلیک کنید.

4.اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. دلونگی یکی از برندهای خوشنام ایتالیایی در زمینه تولید محصولات خانگی است. تنوع محصولات دلونگی بسیار زیاد است و دستگاه‌های نوشیدنی ازجمله لوازم به نام این مجموعه است.

گران ترین اسپرسوساز خانگی

1.اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 550.75

اسپرسوساز سوپر اتوماتیک دلونگی مدل Ecam 550.75 به راحتی هر زمان که میل اسپرسو داشته باشید تجربه یک کافی شاپ مجهز را برای شما تداعی میکند. صفحه نمایش رنگی با راهنمای کامل راه اندازی از صفر تا 100 شما را بی نیاز از هر گونه باریستا میکند تا به راحتی و با یک لمس بهترین نوشیدنی های قهوه را داشته باشید. سیستم کف ساز دو حالته دستگاه به شما این امکان را میدهد تا کف شیر را به صورت اتوماتیک و یا دستی با پارچ بتوانید تهیه کنید. آسیاب 13 حالته نیز داخل دستگاه گنجانده شده تا عطر و طعم قهوه را همان ابتدا به بهترین شکل تجربه کنید. همچنین امکان اتصال دستگاه به WIFI و قابلیت کنترل از روی تلفن همراه برای سفارشی سازی قهوه مورد نظر خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

2.اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 370.95

رنگ خاص تیتانیومی قابلیت اتصال به گوشی با Coffee Link App قابلت تهیه Espresso, Coffee, Long, Doppio+, Coffee Pot و همراه با شیر Cappuccino, Latte Macchiato, Cappuccino+, CappuccinoMix, Hot Milk, Caffelatte, Flat White, Espresso Macchiato.

این اسپرسوساز دارای امکانات:

  • آسیاب قهوه
  • برنامه‌ریزی
  • تولید کف شیر
  • حالت آماده به کار
  • سیستم کاپوچینو ساز
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سینی چکه گیر
  • فوم ساز اتوماتیک
  • مکانیزم نظافت خودکار
  • نمایشگر دیجیتال
  • همچنین دارای دو نازل بخار است

برای خرید اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 370.95 از دیجی کالا کلیک کنید.

3.اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B

ELETTA یکی از اسپرسوسازهای برند محبوب دلونگی است که با امکاناتی حرفه‌ای ارائه می‌شود. جالب است بدانید اسپرسوسازها طیف گسترده‌ای دارند و بنا به امکانات و قیمتی که دارند، می‌توانند برای منزل یا کافه گزینه‌های مناسبی باشند. برای مثال یک اسپرسوساز با امکانات بسیار پیشرفته با امکانات حرفه‌ای بهتر است برای کافه‌ها استفاده شوند. این محصولات می‌توانند؛ بسته به عملکرد خود چندین نوشیدنی را ارائه کنند. قابلیت‌هایی مانند تولید کف شیر و امکان تنظیم فاصله‌ی فنجان و نازل جزو ویژگی‌های مهم این محصولات به حساب می‌آیند. درادامه قصد داریم نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌های این محصول بیندازیم.

4.اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660 Eletta Cappuccino ساخت ایتالیا به شما تجربه نوشیدن یک قهوه ایتالیایی را میدهد. به لطف نوآوری جدید میکروفوم LatteCrema و همچنین فن آوری پیشرفته thermoblock از انواع نوشیدنی های قهوه و شیرو ملایمترین اسپرسوها لذت میبرید. پنل لمسی این ماشین قادر به ارائه 3 مدل نوشیدنی به صورت مستقیم تنها با لمس یک دکمه ، شامل : کاپاچینو، لانگ کافی و اسپرسو است و همچنین با استفاده از دکمه منو شیر (MILK MENU) شما به نوشیدنیهای کافه لاته ، اسپرسو ماکیاتو ، فلت وایت ، هات میلک و عملگر MY MILK دسترسی دارید. عملگر MY MILK به شما امکان شخصی سازی و ذخیره تظیمات نوشیدنیتان را میدهد. در مد دستی نیز امکان ارائه بخار داغ جهت گرم کردن شیر یا ایجاد کف در شیر نیز خواهید داشت.

ماشین قهوه ECAM 44.660 Eletta Cappuccino از یک آسیاب کن داخلی جدید با 13 درجه قابل تنظیم و برنامه اتومات رسوب زدایی ، تمیزکاری،آب کشی کردن بهره میبرد . ارتفاع نازل قهوه نیز قابل تنظیم است و شما کنترل کامل بر روی تنظیم غلظت قهوه (جهت کنترل کافئین) در 5 درجه خیلی لایت ، لایت ، استاندارد،غلیظ وخیلی غلیظ ، تنظیم مقدار قهوه از کم ، استاندارد، زیاد (قابل تنظیم در 5 سطح) و همچنین تنظیم دمای دلخواه نوشیدن قهوه نیز دارید . محفظه قهوه دم کن دستگاه نیز قابل جداشدن و شستشو است. این دستگاه همچنین علاوه بر دان قهوه قابلیت استفاده از پودر قهوه نیز دارد. ساخت و طراحی زیبای ایتالیایی در کنار کیفیت بالا و استفاده از مواد بادوام در ساخت این ماشین قهوه قطعا زیبایی آشپزخانه شمارا دوچندان میکند .

برای خرید اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660 از دیجی کالا کلیک کنید.

ارزان ترین اسپرسوساز خانگی

1.اسپرسوساز مسافرتی تریم مدل HS-8201

قهوه نوشیدنی پرطرفدار در سطح جهان است و افراد بسیاری بر این اعتقاد هستند که اگر روز خود را با یک شات قهوه‌ی داغ و خوش طعم آغاز کنند روز پر انرژی را در پیش رو خواهند داشت. برای شروع یک روز پرنشاط و لذت بردن از Crema حتماً نیاز به اسپرسوسازهای برقی گران قیمت نیست. یکی از محصولات جالب که برای تولید قهوه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌گیرد مینی‌پرسو ( minipresso ) است.
مینی‌پرسو یک اسپرسوساز قابل حمل، محصول شرکت تریم(Trimm) بوده. شما می‌توانید بدون نیاز به برق، توسط این دستگاه قهوه اسپرسو دلخواه خود را تهیه نمایید. ابعاد مناسب و استفاده سریع و آسان از ویژگی‌های این محصول منحصر به‌فرد است و به‌دلیل وزن مناسب این محصول، به‌راحتی می‌توانید در خانه، محل کار، تفریح و… از طعم عالی نوشیدنی خود لذت ببرید. در مدلHS-8201، جهت استفاده از مینی‌پرسو در ابتدا پودر قهوه را داخل محفظه تعبیه شده قرار داده و آب جوش را در مخزن آب بریزید. حال پیستون را از حالت قفل به حالت پمپ تغییر دهید و شروع به چند بار پمپ کردن کنید تا اسپرسو عالی با خامه خارج شود. مناسب برای افرادیست که دوستدار طعم خوش قهوه در تمامی زمان و مکان‌ها هستند.

2.اسپرسوساز هانوور مدل 1519

مردم برای فرار از خستگی های زندگی معمولاً کارهای متفاوتی انجام می دهند، در این میان عده ای هستند تنها با خوردن یک فنجان قهوه خستگی از بدنشان بیرون می رود. شرکت هانوور (hannover) ، شرکت ارائه دهنده این دستگاه از برندهایی می باشد که در ساخت این وسیله علاوه بر کارایی، به زیبایی آن نیز بسیار اهمیت داده است.این دستگاه قابلیت آماده سازی آب جوش، کاپوچینو را هم نیز دارد. جنس دیگ بخار این محصول آلومینیوم درجه ۱ می باشد، با خیال راحت قهوه خود را در این دستگاه آماده کنید. مهمانی های خود را به خاطره ای دلچسب برای مهمانان خود تبدیل کنید .

3.اسپرسوساز تکنو مدل Te-817

اسپرسو ساز تکنو مدل Te-817 بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ و ضذخراش دارد. این دستگاه قدرت 800 واتی دارد و می‌تواند حداکثر 4 فنجان قهوه (240 میلی لیتر) تولید کند.این دستگاه توانایی تولید 3 نوع نوشیدنی مختلف را دارد: اسپرسو، کاپوچینو و لته. همچنین به سیستم جوش/بخار است. که همراه با یک شیر ایمنی تعبیه شده است. اسپرسوساز تکنو مدل Te-817 از آن جهت ایمنی بالایی دارد که مجهز به سیستم مقاومت در برابر دمای بیش از حد و فشار بیش از حد است، در نتیجه استفاده از آن کاملا ایمن و بی خطر است. از دیگر ویژگی های این دستگاه، سینی چکه گیر آن است که قابل جداشدن برای تمیزسازی راحت تراست. در پایان باید این نکته را ذکر کرد که این دستگاه یک نازل قهوه دارد.

4.اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

برای خرید اسپرسوساز اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از دیجی کالا کلیک کنید.

پرفروش ترین اسپرسوساز خانگی

1.اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

با این اسپرسوساز کمی بیش آشنا شدیم.

2.اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010

 

شرکت مباشی متخصص تولید انواع دستگاه‌های اسپرسوساز خانگی محصول جدید، قدرتمند و زیبای خود را به نام اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 در رنگبندی‌های مشکی ، شیری و قرمز به بازار عرضه کرده است. از جمله ویژگی‌های این محصول، موتور با فشار 20 بار و ظرفیت 1100 وات قدرتمند ایتالیایی (قرمز رنگ) است. که باعث شده؛ قهوه خروجی همراه با کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی است اسپرسوسازمباشی مدل ECM2010 مجهز به پیچ تنظیم بخار است که امکان تهیه فوم شیر با غلظت‌های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می‌آورد.
برای خرید این اسپرسوساز با قیمت مناسب از آیدی کالا کلیک کنید.
از جمله ویژگی‌های این دستگاه نشانگر عقربه‌ای دماست. که به دستگاه زیبایی خاصی داده. و هم اینکه کاربر راحت تر می‌تواند؛ با دستگاه کار کند. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 مجهز به صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. دستگاه اسپرسوساز مباشی مدل ECM2010 دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ است و پرتا فیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل می‌دهد. دستگاه اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010 مناسب برای مصارف خانگی، محل کار، سوپرمارکت‌ها، کافی شاپ‌های کوچک و مکان‌های مشابه است.
جهت داشتن قهوه اسپرسوی معطر و خالص حتما از آب تصفیه شده که فاقد املاح اضافی است استفاده نمایید زیرا به مرور زمان املاح منافذ دستگاه را گرفته و در کیفیت قهوه و بخار خروجی تاثیر بسزایی دارد. جهت امنیت بالا دستگاه مجهز به سیستم قطع خودکار است که در صورت عدم کار با دستگاه بعد از 29 دقیقه دستگاه خودبخود خاموش می‌شود. اقلام همراه این دستگاه فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر، دسته هد گروپ، دو عدد فنجان قهوه خوری سرامیکی و دفترچه راهنما است. جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

3.اسپرسوساز مباشی مدل ECM2013

ما همیشه برای خرید دنبال لوازم خانگی برای منزل مان می گردیم که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای ظاهر زیبا و فانتزی جهت ست کردن با سایر وسایل دیگرمان باشد اسپرسوسازها نیز از این دسته مستثنا نیستند پیشنهاد ما به شما دستگاه اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی مدل 2015 است ECM2013  این دستگاه  مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها ،کافی شاپ ها کوچک و مکانهای مشابه است .

اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی یک دستگاه نیمه صنعتی و همراه با تکنولوژی روز  و ساخت کشور ژاپن است که دارای رنگ بندی خاصی  است و جلوه خاصی به آشپزخانه و کافه شما میبخشد.

این مدل با گرمای عالی نشان دهنده ی قدرت بسیار خوب است. اسپرسوساز و کاپوچینوساز مباشی 2013 دارای پیچ تنظیم بخار است.

با فشار بخار 20 بار و با ظرفیت توان 1450 وات مجهز به نشانگر درجه حرارت، سیستم قطع خودکار و نازل تولید بخار است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنیهای گرم استفاده می شود.

این اسپرسو ساز آبِ جوش را با فشار خیلی زیاد از بین دانه‌های آسیاب قهوه ریز می‌گذراند.

قهوه اسپرسو غلیظ‌تر از قهوه‌های دیگر بوده را خارج می کند و میتوانید آن را نوش جان کنید. این دستگاه مجهز به صفحه ی گرم نگهداره ی فنجان است. که به شما کمک می‌کند؛ تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید. و از یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید.

برای خرید اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013 با قیمت مناسب کلیک کنید.

4.اسپرسوساز نوا مدل NCM-149EXPF

قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به این نوشیدنی دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد. تا لذت قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است. اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است. این دستگاه تنها برای شما آسیاب قهوه را درست می کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. نوا یکی از برندهای خوشنام بازار در زمینه دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز است.

پیشنهاد خریداران اسپرسوساز خانگی

1.اسپرسوساز تکنو مدل TE-818

داشتن دستگاه قهوه‌ساز خانگی برای تهیه و سرو یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم و تازه مناسب است و می‌تواند برای دوستداران این نوشیدنی پرطرفدار بسیار خوشایند باشد. اسپرسوساز مدل «TE-818» محصولی باکیفیت از برند «تکنو» است. این دستگاه یک اسپرسوساز جمع‌وجور با بدنه‌ای از جنس استیل است. این دستگاه امکان تهیه اسپرسو، کاپوچینو و لاته را برای شما فراهم می‌کند. اسپرسوساز تکنو با توان موتور 1000 وات کار می‌کند و قدرت فشار بخار آن به 20 بار می‌رسد. نازل قهوه یک عددی است و اجازه‌ی تهیه‌ی یک فنجان بزرگ را به شما می‌دهد. مخزن آب این دستگاه در پشت آن است. و قابلیت جدا شدن دارد. گفتنی است سینی چکه‌گیر قابلیت جداسازی دارد تا نظافت دستگاه آسان باشد.

2.اسپرسوساز مباشی مدل ME ECM2500

اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نیمه اتوماتیک مباشی مدل ME-ECM2500 یکی از جدید ترین محصولات این برند بوده. که تازه مهمان بازار شده. این اسپرسوساز برای مخزن شیر قابل جداسازی،بسیار کارآمد است. و نیاز بازار از این اسپرسوسازها را برطرف خواهد کرد. اسپرسوساز مباشی مدل ME-ECM2500 با دارا بودن 1250 وات قدرت و 15 بار قدرت بخار همچنین مخزن شیر 500 میلی لیتر و همچنین مخزن آب 1.5 لیتر انتخاب بسیار مناسبی برای کاربری خانگی و کافه های کوچک میباشد. شما کافیست با فشردن تنها یک دکمه نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنید این اسپرسوساز قادر است تا نوشیدنی های مختلفی همچون اسپرسو ، کاپوچینو و لاته را به راحتی تهیه و برای شما سرو کند.

 

3.اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix به همراه کف شیر ساز

با دستگاه اسنزا مینی شما کوچک ترین اسپرسوساز نسپرسو را خواهید داشت. این دستگاه کوچک و کم حجم فضای بسیار کمی از محیط پیرامون شما را اشغال می کند. دو سایز فنجان قابل برنامه ریزی همانطور که دوست دارید توسط قهوه ساز Essenza Mini میتوانید تهیه کنید. این دستگاه توسط شرکت مجیمیکس و تحت لیسانس نسپرسو در سه رنگ سفید و قرمز و سبز فسفری تولید شده. همچنین به همراه این محصول یک دستگاه کف شیر ساز Aeroccino 3 ارائه می گردد.

4.اسپرسوساز دلونگی مدل Dedica EC685

سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم”: این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید. نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای هم برای قهوه آسیاب هم قهوه کیسه ای همراه با ابزاری برای خامه گیری؛ برای یک یا دو پیمانه قهوه آسیاب یا قهوه کیسه ای سیستم سلف پرایمینگ به این معناست؛ که دستگاه همیشه آماده استفاده است. امکان خروج آب داغ مخزن آب جداشدنی سینی چکه جداشدنی با نشانگر سطح آب سیستم ضد چکه قفسه گرم کننده؛ فنجان دارای فیلتر آب(اختیاری) دکمه روشن/خاموش با عملکرد استندبای اتوماتیک بعد از یک دوره مدت زمان عدم استفاده به منظور ذخیره انرژی اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی.

5.اسپرسوساز نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix

با دستگاه اسنزا مینی شما کوچک ترین اسپرسوساز نسپرسو را خواهید داشت. این دستگاه کوچک و کم حجم فضای بسیار کمی از محیط پیرامون شما را اشغال می کند. دو سایز فنجان قابل برنامه ریزی همانطور که دوست دارید توسط قهوه ساز Essenza Mini میتوانید تهیه کنید. این دستگاه توسط شرکت مجیمیکس و تحت لیسانس نسپرسو در سه رنگ سفید و قرمز و سبز فسفری تولید شده.
مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌ها

  1. من مباشی ۲۰۲۲ رو خریدم خیلی راضی ام ازش
    کلا به نظرم مباشی یه سر و گردن از دلونگی و نوا بالا تر و بهتره

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید