بررسی اسپرسوساز دلونگی EC685

1
886

DeLonghi با خاستگاه ایتالیا، یک برند معتبر است که از دهه 1990 ماشین های قهوه تولید می کند. اسپرسوساز دلونگی Dedica EC685 جایگزین Dedica EC680 شده است، این مدل جدیدتر دارای چند ارتقاء از جمله دو تنظیم فوم شیر، شیر داغ یا کاپوچینو است. یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز که ما آزمایش کرده‌ایم، همچنین دارای سینی قطره‌ای دوتایی است، به این معنی که می‌تواند فنجان‌های بلندتری نسبت به مدل قبلی ببرد و مطمئناً رقیبی برای گردآوری بهترین قهوه‌سازهای ما است.

Dedica EC685 یک دستگاه اسپرسوساز دستی جمع و جور که یکی از باریک ترین طرح هایی که دیده ایم. و با رابط سه دکمه ای ساده، کار با آن بسیار ساده است. گزینه‌های نوشیدنی موجود عبارتند از اسپرسوهای تکی و دوتایی و فوم یا کف شیر، بنابراین می‌توانید به راحتی محبوب‌ترین نوشیدنی‌های سبک باریستا مانند کاپوچینو، لاته ، موکا ، ماکیاتو و.. را درست کنید. علاوه بر این، افراد پرمشغله به لطف سیستم گرمایش پیشرفته که تنها در 40 ثانیه به دمای ایده آل دم می رسد، عاشق این دستگاه خواهند شد.

برای خرید اسپرسوساز DeLonghi EC685 با قیمت مناسب کلیک کنید.

قهوه‌ساز دلونگی EC685 علاوه بر زمان کمی و زمان دم کردن سریع، ابزارها و ویژگی‌های لازم برای اسپرسوی اصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مدل یک پورتافیلتر همه کاره را در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند شات های تک یا دوتایی تولید کند علاوه بر این، عصای کف ساز داخلی، ایجاد فوم غنی برای لاته آرت یا طعم عالی را ساده می کند.

1.طراحی اسپرسوساز دلونگی ec685

قابل توجه ترین ویژگی طراحی DeLonghi Dedica EC685 ابعاد کوچک آن است که در مقایسه با اکثر دستگاه های اسپرسوساز دیگر بسیار باریک تر است. ابعاد 30.4 × 14.9 × 33 سانتی‌متر، فضای زیادی از فضای میز آشپزخانه شما را اشغال نخواهد کرد.

این محصول در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید آن را با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ کنید، از بین قرمز، سیاه، سفید یا استیل ضد زنگ انتخاب کنید (در بریتانیا مدل سفید وجود ندارد و در استرالیا مدل قرمز موجود نیست).

DeLonghi Dedica EC685 اسپرسوها را با فشار 15 بار تولید می کند و دارای فیلتر اسپرسو تک  و دوبل می باشد.

مخزن آب قابل جابجایی دارای ظرفیت 1.1 لیتر است و اگر در یک منطقه آب سخت زندگی می کنید می توانید یک فیلتر آب اختیاری نصب کنید. می توان آن را با فنجان هایی تا ارتفاع 4.7 اینچ / 12 سانتی متر استفاده کرد. اما برای این فنجان های بلندتر، باید سینی چکه را بردارید.

 

استفاده از آن تنها با سه دکمه آسان است. یک فنجان، دو فنجان یا بخار، اما با وجود این کنترل پنل ساده، همچنان می توانید سختی آب، دمای قهوه و حجم قهوه تحویلی را تنظیم کنید. خروجی بخار را می توان برای شیر داغ یا کف شیر استفاده کرد و همچنین می توان از آن برای تحویل آب گرم استفاده کرد.

 

یک پیمانه پلاستیکی که تمپر هم هست ارائه می شود، اگر یک پارچ شیر استیل (پیچر) حرفه ای می خواهید، باید آن را جداگانه بخرید.

برای خرید انواع اکسسوری اسپرسوساز با قیمت مناسب کلیک کنید.

2.کارایی اسپرسوساز دلونگی ec685

  • به راحتی شیر را فوم می دهد
  • تنظیمات ساده
  • اسپرسو خامه ای خوبی دارد

با استفاده از دانه های قهوه تازه آسیاب شده بهترین قهوه ممکن را از این دستگاه دریافت خواهید کرد، اما اگر قهوه از قبل آسیاب شده خریداری می کنید، مطمئن شوید که اندازه آسیاب مناسب برای دستگاه اسپرسوساز است.

دماع عصاره گیری خروجی 88 تا 93 درجه سانتی گراد (65 درجه سانتی‌گراد داخل فنجان) با فشار بخار 15 بار زمان عصاره گیری حداکثر 25 ثانیه است. اما دما قابل تنظیم است و سه گزینه برای انتخاب وجود دارد.

اسپرسوساز دلونگی SCULTURA ECZ351

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید