قهوه دثویش یا آرزوی مرگ قویترین قهوه جهان را بشناسید

1
972

قهوه دثویش یا آرزوی مرگ – آیا دائماً در جستجوی چیزی هستید که شما را پرانرژی  و سرحال نگه دارد؟

احتمالاً قهوه دثویش یا قهوه آرزو مرگ چیزیست که شما نیاز دارید. ما تصمیم گرفتیم قهوه دثویش یا آرزوی مرگ را برای شما بررسی کنیم . بنابراین می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را امتحان کنید یا نه.

 شرکت قهوه دثویش یا آرزوی مرگ

شرکت قهوه  دثویش یا آرزوی مرگ توسط مایک براون در سال 2012 تاسیس شد. این شرکت به عنوان کافی شاپ در Saratoga Springs ، نیویورک راه اندازی شد. پس از  مدتی آنها تصمیم گرفتند تا معجون سحرامیز خود را با جهان به اشتراک بگذارند.

همانطور ک گفته شد شرکت قهوه مرگ آرزو  سفر خود را در کافی شاپی در شهر کوچک ساراتوگا اسپرینگز ، نیویورک آغاز کرد. در آنجا بود ، در سال 2012 ، بنیانگذار مایک براون به این معجون رسید. و هدف او  تهیه قوی ترین قهوه جهان بود که همینطور هم شد.

 

چرا قهوه ی دثویش یا آرزوی مرگ قهوه ی قوی است؟

به احتمال زیاد برشته شدن آنها روی قوام محصول و شدت طعم آنها بیشتر از کافئین دریافتی تاثیر می گذارد. اما ، توجه به این نکته ضروری است که  قهوه ی تیره از لحاظ وزنی (نه از نظر حجم) کافئین بیشتری نسبت به قهوهی روشن دارند.

دم کردن قهون دثویش یا آرزوی مرگ

به نظر ما ، بهترین راه برای دم کردن قهوه دثویش یا آرزوی مرگ ،  ابزاری مانند فرنچ پرس  یا ایروپرس است. به این ترتیب ، شما می توانید زمان دم کشیدن را با دقت قابل ملاحظه ای افزایش داده و همچنان کنترل کنید. در صورت لزوم می توانید فرایند را به طور دقیق تنظیم کنید. با این حال ، شما همچنین می توانید دم کشیدن ، آب سرد و موارد دیگر را امتحان کنید تا بهترین مورد را برای خود بیابید.

ما  قهوه دثویش یا آرزوی مرگ آن را با فرنچ پرس فرانسوی و  ایروپرس آزمایش کردیم و نتایج مشابهی گرفتیم. اگرچه به نظر می رسد دم کرده  فرنچ پرس فرانسوی طعم و ویژگی کلی  را بهتر از ایروپرس  نشان می دهد

اگر از قهوه بسیار کافئین دار مانند Death Wish استفاده می کنید ، ابتدا باید بدانید که چقدر می خواهید فنجان قهوه خود را دم کنید. به چه مقدار دانه و آب نیاز دارید و از چه روشی استفاده خواهید کرد. بنابراین ، چگونه می توانید قهوه قوی تری دم کنید؟

طعم قهوه دثویش یا آرزوی مرگ

اما برگردیم به  مزه و عطر دانه های بسیار قوی قهوه دثویش یا آرزوی مرگ . در بیشتر موارد ، این دانه ها از هند و پرو می آیند. در حالی که گیاه عربیکا یک انتخاب بسیار رایج برای دانه های قهوه درجه یک است.

قهوه دثویش  بسیار جسورانه در برخی از دانه های روبوستای هندی نیز مخلوط شده است. آنها همچنین روش برشته کاری دانه های قهوه مخفی خود را توسعه داده اند که از تغییرات زمان و دما برای پخت به نحوی استفاده می کند که برای افزایش محتوای کافئین بسیار مهم است.

ترکیب  دثویش دارای اسیدیته نسبتاً بالایی است و بدنه تیره و برشته ای دارد که قوی است اما تلخ نیست (به شرطی که آن را به درستی دم کنید). سایر نت های چشایی قهوه دثویش یا آرزوی مرگ شامل شاه بلوط ، کره قهوه ای و حتی احساس شیرین ، آجیل و هندی است.

هنگام امتحان این قهوه ، نگرانی اصلی ما این بود که طعم آن غیرقابل تحمل باشد. با این حال ، شگفت انگیز دلپذیر بود که دریابید آنقدر خوشمزه است که بدون هیچ گونه شیرین کننده ای آن را بنوشید. طعم قهوه تازه و غنی است بدون تلخی بیش از حد سایر جایگزین های حاوی کافئین بالا. در حالی که طعم  تلخ و پیجیده ای ندارد ، اما به خوبی با شکر قهوه ای و شیر بادام ترکیب می شود. و از نظر طعم به اندازه کافی قوی است که در برابر این افزودنی ها مقاومت می کند.

میزان کافین در قهوه دثویش

در قهوه دثویش تقریباً در هر اونس کافئین کافئین مشابه اسپرسو دارد. با این حال ، اندازه وعده غذایی بسیار بزرگتر است. به این معنی که شما حدود 4.5 برابر کافئین بیشتری از 12 اونس دریافت می کنید. فنجان از 2 اونس. اسپرسو.

نکات منفی که باید در مورد قهوه دثویش بدانید

همانطور که می توانید تصور کنید ، اصلی ترین عارضه قهوه دثویش یا آرزوی مرگ این است که شما را برای مدت طولانی  بیدار نگه می دارد. اما قبل از اینکه  بگویید خب  این چه خطری میتواند داشته باشد.

چند نکته وجود دارد که اگر می خواهید مقداری بنوشید باید به آنها توجه کنید. به خاطر داشته باشید که به طور کلی توصیه می شود بیش از 500 میلی گرم کافئین در روز مصرف نکنید. بنابراین یک فنجان باید در مقایسه با سه یا چهار عدد معمولی شما زیاد باشد.

به هر نشانه ای که نشان می دهد مصرف کافئین شما بیش از حد زیاد است ، توجه کنید. این می تواند شامل بیقراری ، ضربان قلب سریع ، لرزش ماهیچه ها و بی خوابی باشد. و سپس ، البته ، در صورت داشتن هر نوع حساسیت بیش از حد به کافئین (2) قطعاً دوری کنید!

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، نوشیدن یک فنجان معمولی 12 قاشق از این قهوه معادل کافئین با نوشیدن چند نوبت اسپرسو است. کافئین بر همه افراد تأثیر متفاوتی می گذارد . مصرف زیاد کافئین می تواند باعث عصبی شدن ، تحریک پذیری یا نامنظم شدن ضربان قلب شود.

علاوه بر این ، برای کسانی که از بی خوابی یا اضطراب رنج می برند ، کافئین می تواند برخی علائم را افزایش دهد یا عوارض جانبی شدیدتری داشته باشد. با این حال ، این برای همه صادق نیست. به واکنش بدنتان نسبت به کافئین توجه کنید و  در صورت لزوم با پزشک خود صحبت کنید. اگر به دنبال پایان دادن به جستجوی بی پایان خود برای یک  قهوه قوی کافئین دار هستید ، قهوه قهوه دثویش یا آرزوی مرگ قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

مطالب مرتبط

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید