مت بار چیست؟چرا باید از مت بار استفاده کنیم

0
1072

مت بار چیست؟آیا استفاده از مت بار ضروریست؟

مت بار، یک ابزار معمولی بار است که برای نگهداری لیوان های مرطوب طراحی شده. تا ضمن محافظت از سطح بار از ریزش آن جلوگیری کند. مت بار ها با نگهداری مایع در خود در هنگام ریختن؛ و دور نگه داشتن؛ آن از بار یا کف. به کاهش زمان شستو شو نیز کمک می‌کنند.

بسیاری از رستوران‌ها و بارها از مت بار برای تزئین مکان‌های خود استفاده می‌کنند. طوری که روی مت بار ها لوگو خود را چاپ میکنند.و شرکت کسب و کار خود را تبلیغ میکنند. حتی برخی آنها را به عنوان کالا به مشتریان می فروشند. برای علاقه مندان به نوشیدنی که از نوشیدن؛ مشروب مورد علاقه خود در خانه خود لذت می برند. این مت بار های دکوری مناسب برای بارهای خانه نیز هستند.

تفاوت قهوه ساز با اسپرسوساز چیست؟

انواع

  • مت ریلی:

    مت های ریلی در لبه بار قرار داده شده اند تا بارمن ها بتوانند از آنها برای مخلوط کردن نوشیدنی ها استفاده کنند. آنها بلند هستند و می توانند مقدار زیادی مایع را در خود نگه دارند.مایع را پخش میکنند؛ تا از سرریز جلوگیری شود.

     ریلی
  • مت بار های سرویس:

    همانطور که از نام آن پیداست، روی بار سرویس گذاشته شده اند. بارمن‌ها نوشیدنی‌هایی را که درست می‌کردند روی این مت ها می‌گذارند تا برداشت آسان و سرو سریع انجام شود. به طور معمول، مت های سرویس جادارتر از مت های ریلی هستند تا سفارش‌های نوشیدنی بزرگ و سرویس شراب را در خود جای دهند.

    سرویس یا خدماتی
  • مت های نواری به هم پیوسته:

    این نوع مت آنهایی هستند؛ که می توانید؛به هم متصل کنید. آنها در بالای بار شناور هستند و بر خلاف مت های ریلی و خدماتی، نشت ها را جمع آوری نمی کنند. آنها برای استفاده به عنوان قفسه خشک کن که می توانید ابزارهای نوار خود را آویزان کنید و بگذارید خشک شوند ایده آل هستند.

    به هم پیوسته

مواد مختلف

  • لاستیک:

    جنس های لاستیکی به سرعت از تغییر شکل بهبود می یابند. آنها مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای بالا و پایین دارند و می توانند خاصیت ارتجاعی خوبی را در محدوده دمایی خاص حفظ کنند. اگرچه آنها عایق های الکتریکی عالی هستند، اما در برابر مواد شیمیایی مقاوم نیستند.

    لاستیکی
  • سیلیکون:

    جنس سیلیکونی ظرفیت جذب بالایی دارند. آنها بسیار بادوام هستند و می توانند به طور موثر از سطح نوار شما در برابر سوختگی و خراش محافظت کنند. همچنین نسبت به مت بار های لاستیکی خاصیت ارتجاعی بیشتری دارند. و می توانند؛ در برابر پخت و انجماد مقاومت کنند. سیلیکون با ویسکوزیته بالای خود، خواص طبیعی ضد لغزش و ضد ضربه را ایجاد می کند.

    سیلیکونی
  • پی وی سی:

    مت بار های پی وی سی حذف نویز، عایق الکتریکی و نشتی کم بخار آب یا گاز را ارائه می دهند. آنها پایداری حرارتی و مقاومت در برابر ضربه کمتری دارند و پس از استفاده طولانی مدت و تغییرات دمایی مختلف شکننده می شوند. همچنین، تولید پی وی سی باعث اثرات زیست محیطی بالاتری می شود.

    پی وی سی

نکاتی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

  • کیفیت:

    همه مت بار ها یکسان ایجاد نمی شوند. به همین دلیل است که می توانید برخی از آنها را پیدا کنید که بسیار ارزان تر از بقیه هستند. برای اطمینان از خرید یک مت با کیفیت بالا، نوک آن را بررسی کنید. نوک های محکم یک پلتفرم پایدار را برای لیوان های شما را تضمین می کند و امکان سرویس بدون نشت را فراهم می کند. همچنین ممکن است بخواهید؛ کف مت را بررسی کنید؛ و به دنبال حباب ها، لکه ها یا قسمت های ذغالی باشید. اینها نشانه های رایج مت بار های بی کیفیت هستند.

  • اندازه / ابعاد:

    در اصل هیچ ابعاد استانداردی وجود ندارد! اکثر تولید کنندگان سفارشی سازی را ارائه می دهند، بنابراین لازم است قبل از خرید اندازه مورد نظر خود را بدانید

موارد مرتبط


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید