لپ تاپ LENOVO

0
548

 

لپ تاپ لنوو

لنوو یک شرکت فناوری چند ملیتی است که در چین واقع شده است. این شرکت در زمینه طراحی، توسعه، تولید و فروش کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور، دستگاه‌های ذخیره‌سازی الکترونیکی، نرم‌افزارهای مدیریت IT و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. به بیانی دیگر لنوو یکی از برندهای خوشنام در زمینه تولید لپ تاپ است که با به‌کارگیری خلاقیت‌های منحصر به فرد و قوی کاربران را به وجد می‌آورد.

 

 

خرید بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو

 

  • لپ تاپ لنوو  Ideapad
  • لپ تاپ لنوو Thinkpad
  • لپ تاپ لنوو Thinkbook
  • لپ تاپ لنوو سری Legion
  • لپ تاپ گیمینگ لنوو

ویژگی‌های لپ تاپ لنوو

لپ تاپ‌های لنوو با داشتن سیستم خنک کننده بدون فن، پردازنده‌های قوی، صفحه نمایش لمسی با قابلیت استفاده از قلم، حسگر اثر انگشت، تینک شاتر و دوربین هیبریدی، استحکام قوی، قیمت مناسب و… توانسته‌اند به بهترین شیوه پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

 

فاکتورهای مهم برای خرید لپ تاپ لنوو

تعیین بودجه

قبل از اینکه مستقیماً به دنبال لپ‌تاپ‌های جدید بگردید، می‌توانید انتخاب‌ها را محدود کرده و با تعیین میزان بودجه‌ای که برای خرید لپ تاپ در نظر گرفته‌اید از بین گزینه‌های موجود، مدل مورد نیاز خود را با در نظر گرفتن نوع نیاز و حوزه کاری خود مشخص کنید و دنبال بهترین چیزی که می‌توانید به خرید بروید.

اگرچه همه اجزای یک لپ‌تاپ مهم هستند، اما فناوری درون آن مشخص می‌کند که لپ‌تاپ شما چقدر سریع و چقدر قادر به انجام کارهای خاص خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هر چند قطعات آن پیشرفته‌تر باشند قیمت لپ تاپ لنوو بالاتر است.

پردازنده cpu

فاکتور بعدی که باید برای خرید لپ تاپ لنوو در نظر بگیرید واحد پردازش مرکزی یا CPU است که به مغز لپ تاپ شهرت دارد و مهمترین بخش در مورد توانایی لپ تاپ شما است. دو برند اصلی Intel و AMD در زمینه تولید CPU فعالیت می‌کنند که پردازنده‌های AMD نسبت به پردازنده‌های اینتل ارزان‌تر و عملکرد گرافیکی کمی پایین‌تر دارند. تراشه‌های AMD می‌توانند در هزینه شما صرفه‌جویی کنند و در عین حال قدرت زیادی را برای کارهای روزمره به شما می‌دهند.

 

 

پردازنده‌های درجه یک مانند Intel Core i7 و i9 برای انجام کارهای سخت مانند ویرایش عکس و ویدیو یا اجرای نرم‌افزار CAD عالی هستند، اما بسیاری از برنامه‌های محبوب روی پردازنده‌های میان‌رده نیز بخوبی اجرا می‌شوند.

 

رم، حافظه تصادفی

 

 

RAM مخفف Random Access Memory است و سیستم عامل و هر برنامه‌ای که باز کرده‌اید، در آن قرار می‌گیرد. هرچه مقدار رم بیشتر باشد، می‌توانید برنامه‌های بیشتری را به‌طور همزمان اجرا کنید و عملکرد کلی سیستم شما سریعتر خواهد بود. برای بسیاری از افراد، سرمایه گذاری بیشتر در RAM نسبت به خرید یک پردازنده سریعتر، عملکرد قابل توجهی را افزایش می‌دهد.

 

هارد

 

 

نکته بعدی که در هنگام خرید لپ تاپ لنوو باید در نظر بگیرید هارد یا فضای ذخیره سازی است. این قطعه تمام داده‌های شما از جمله اسناد، نرم افزارها، فیلم‌ها، تصاویر و سایر فایل‌های سیستم را ذخیره می‌کند. لپ تاپ‌ها از یک درایو حالت جامد (SSD) یا درایو دیسک سخت (HDD) برای ذخیره سازی استفاده می‌کنند و گاهی اوقات از هر دو! SSD ها کوچک هستند و تقریباً هیچ وزنی ندارند. این درایوها در خواندن و نوشتن داده‌ها بسیار سریعتر از HDD ها هستند؛ به علاوه لپ تاپ‌های مجهز به SSD در چند ثانیه راه اندازی می‌شوند. تفاوت این دو نوع هارد در این است که اطلاعات هارد HDD روی دیسک‌های مغناطیسی در حال چرخشی بزرگ و پر سر و صدا ذخیره می‌شود. در حالی که یک هارد SSD اطلاعات را روی ریزتراشه‌ها، ذخیره کرده که دارای سرعت و امنیت انتقال داده‌ی بالاتری است. اما توصیه می‌شود هاردی با فضای ذخیره بالاتر، بسته به بودجه خود از 500 گیگابایت تا 1 ترابایت را انتخاب کنید.

 

ظرفیت باتری

 

 

ظرفیت باتری یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ است. از آنجا که لپ تاپ یک وسیله قابل حمل است، بنابراین باید از باتری مناسبی نیز برای کار در هر مکانی برخوردار باشد. لپ تاپ با عمر باتری ضعیف همیشه کار شما را مختل می‌کند. بیشتر لپ تاپ‌های ارزان قیمت از باتری‌های 6 سلولی استفاده می‌کنند. این باتری‌ها پس از پر شدن کامل، باید حداقل 4 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارند. دقت داشته باشید که عمر باتری به استفاده از لپ تاپ و میزان نگهداری شما از آن نیز بستگی دارد.

قیمت لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو یکی از مهمترین و معتبرترین برندهای موجود در زمینه بازار جهانی لپ تاپ به حساب می آید. قیمت لپ تاپ لنوو در سری های مختلف به نسبت سطح مشخصات در مقایسه با محصولات عرضه شده در دیگر برندها مناسب تر می باشد. بدون شک وقتی نام لنوو به میان می آید، به صورت پیش فرض، ذهن به سمت محصولات خوش قیمت و به اصطلاح اقتصادی می رود. البته که ذهن بی راهه نرفته و این موضوع دلیل مشخصی دارد. از ابتدای عرضه اولین لپ تاپ لنوو، همواره شاهد قیمت های رقابتی از سوی این شرکت خوشنام چینی بوده ایم، این امر تا به امروز نیز ادامه دارد. همین یک امر توانسته محبوبیت محصولات این شرکت را بیش از سایرین کند. قیمت لپ تاپ لنوو در بین تمامی برندها برتری واضحی دارد.

 

 

قیمت های مقرون به صرفه و با کیفیت لنوو اعم از لپ تاپ، تبلت و موبایل در کشور ما نیز با محبوبیت زیادی به ویژه در بخش لپ تاپ همراه است. خوشبختانه بیشتر لپ تاپ های شرکت لنوو در ایران موجود است و گارانتی های معتبری نیز پشتیبان این محصولات هستند. دسته بندی لپ تاپ های لنوو مانند اغلب شرکت ها، به چند بخش اصلی تقسیم می شود

جمع بندی:

همان طور که عنوان کردیم، لپ تاپ های لنوو با قیمت اقتصادی و سخت افزار مناسب، به خوبی توانسته محبوبیتش را با شیب بالا و در مدت زمان کوتاهی طی کند. اگر قصد خرید لپ تاپ طراحی، لپ تاپ مهندسی، لپ تاپ دانشجویی، لپ تاپ دانش آموزی همه و همه در سری های مختلف لنوو جای دارند. قیمت لپ تاپ مهمترین فاکتور برای خرید یک لپ تاپ می باشد.

سوالات متداول

آیا لپ تاپ لنوو ارزش خرید دارند؟

بله، لپ تاپ های لنوو با توجه به قیمت اقتصادی و کیفیت، ارزش خرید بالایی دارند.

 

قیمت لپ تاپ لنوو چگونه است؟

لپ تاپ های لنوو بر اساس سری و مشخصات بکار رفته در آنها قیمت گذاری می شوند. اما به طور کلی قیمت لپ تاپ های لنوو نسبت به رقبا، مناسب تر است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید