5 فواید قهوه برای بدنسازی

1
873

سال‌هاست که FLEX توصیه می‌کند که بدنسازان روزانه مقدار زیادی قهوه سیاه بنوشند. و ما خوشحال شدیم (و کمی متعجب شدیم) زمانی که یک هیئت رژیم غذایی دولت ایالات متحده توصیه مشابهی را ارائه کرد: هر فرد بالغ سالم باید سه تا پنج فنجان قهوه سیاه در روز برای سلامتی مطلوب بنوشد. این خبر خوب مخصوصا برای بدنسازانی است که سعی می کنند چربی بدن خود را کاهش دهند و در عین حال برای تمرینات شدید پرانرژی بمانند. در اینجا پنج روشی که قهوه سیاه برای بدنسازی مفید است، آورده شده است.

افزایش انرژی

قهوه در صورت مصرف قبل از تمرین قدرت را افزایش می دهد. محققان بر این باورند که کافئین درد ناشی از تمرینات بی هوازی را کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا بهتر از قبل خود ورزش کنید.

برای خرید انواع اسپرسوساز با قیمت مناسب کلیک کنید.

ریکاوری بعد تمرینات

قهوه به شما کمک می کند پس از تمرینات شدید ریکاوری کنید. آنتی اکسیدان های قهوه به مبارزه با رادیکال های آزاد تولید شده در طول تمرین کمک می کند. قهوه قبل و بعد از تمرین به کاهش آسیب اکسیداتیو ناشی از این مواد شیمیایی مضر کمک می کند که محصول جانبی تمرینات شدید هستند.

باعت چربی سوزی می شود

قهوه به کاهش چربی های ذخیره شده بدن کمک می کند. کافئین CNS شما را تحریک می کند و با آزاد کردن چربی ذخیره شده از مصرف انرژی حمایت می کند. بنابراین قهوه نه تنها به شما کمک می‌کند تا فعالیت‌هایتان را تامین کنید، بلکه این کار را با سوزاندن چربی‌های بدن نیز انجام می‌دهد – هر فنجان حاوی 60 تا 100 میلی‌گرم کافئین است. به همین دلیل است که کافئین را در بیشتر مکمل های چربی سوز و قبل از تمرین پیدا می کنید.

طرز تهیه اسپرسو در خانه

 

منبع آنتی اکسیدان

قهوه بزرگترین منبع آنتی اکسیدان در رژیم غذایی است. این بدان معنا نیست که این ماده غذایی دارای بالاترین آنتی اکسیدان است، اما ما آنقدر جو مصرف می کنیم که بیشتر از هر منبع غذایی دیگر از این مواد مغذی از قهوه دریافت می کنیم.

کالری کمی دارد

قهوه کم کالری است. هر فنجان حدود 10 کالری دارد و سرشار از مواد مغذی است که از اهداف تمرینی شما حمایت می کند. این بدان معناست که بدنسازان قهوه دوست می توانند هر چقدر که می خواهند قهوه بنوشند.

10 نوشیدنی بر پایه قهوه اسپرسو

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید