برترین لپ تاپ های گیمینگ

0
403

 

بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ

 

 

لپ تاپ‌ گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی از رنج قیمت 30 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان در آی تی هوم برای خرید بصورت آنلاین و حضوری موجود است. شما با خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید هر کاری را در دنیای دیجیتال انجام دهید. از اجزای بازی های سنگین گرفته تا کار کردن با نرم افزارهای پیچیده‌ی مهندسی! در هر صورت لپ تاپ گیمینگ همواره، همراه خوبی برای شما خواهد بود.

لپتاپ گیمینگ

اگر بخواهیم خیلی ساده و کوتاه در مورد لپتاپ گیمینگ توضحاتی را ارائه دهیم، باید گفت که تمام لپتاپ های گیمینگ قدرت فوق العاده ای دارند و قطعات سخت افزاری قدرتمندی بر روی آن ها به کار رفته است. اما همین قطعات  در برخی از مواقع سبب ضخامت بیشتر دستگاه نسب به سایر لپ تاپ ها می شود.

 

 

لب تاب گیمینگ مجهز به کارت گرافیک مجزا است که توسط شرکت انویدیا یا AMD ساخته شده می شود. همچنین در اکثر لپ تاپ های گیمینگ از پردازنده‌های سری H استفاده می‌شود که قدرت زیادی برای انجام کارها و تسک‌های شما را دارد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ

در حالت کلی لپ تاپ‌های گیمینگ، نسبت به سایر لپ تاپ‌ها قیمت بالاتری دارند! ویژگی‌هایی مانند مدل پردازنده، کارت گرافیک، فضای ذخیره سازی و حافظه رم قیمت نهایی دستگاه را مشخص می‌کنند. اما شما با هر بودجه‌ای در نهایت می‌توانید لپتاپ گیمینگ دلخواه خود را تهیه و خریداری کنید.

 

آشنایی با انواع لب تاب گیمینگ

هر کدام از شرکت‌های سازنده لپ تاپ یک یا چند سری لپ تاپ گیمینگ تولید و روانه‌ی بازار کرده است. اگر شما نیز دوست دارید تا با لپتاپ های گیمینگ از برندهای مختلف آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

لپ تاپ گیمینگ Asus

 

 

در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ ایسوس در دو سری لپ تاپ ROG و لپ تاپ TUF در بازار وجود دارد که در تهیه هر دو سری از این لپ تاپ‌ها از آخرین سخت افزار روز دنیا استفاده می‌شود. بدنه اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس ترکیبی از ماده سخت ABS و پلی کربنات است. نتیجه ترکیب این دو ماده یک زره سخت برای لپ تاپ‌ شما می‌سازد. ظاهر دستگاه سرسختی همیشگی لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی را به همراه دارد اما طراحان ایسوس زیبایی را فراموش نکرده‌اند!

لپ تاپ‌ گیمینگ Lenovo

 

 

بیشتر افراد شرکت لنوو را به ساخت لپ تاپ‌های با کیفیت، ارزان قیمت و قابل اعتماد می‌شناسند. این شرکت سری لپ تاپ‌ گیمینگ 3 و لپ تاپ لجیون را برای بازی تولید و به بازار عرضه کرده است. لپ تاپ گیمینگ لنوو نیز مانند رقبای خود در مدل‌های مختلف با سخت افزار مختلف تولید می‌شود.

لپ تاپ‌ گیمینگ Acer

 

 

شرکت ایسر یکی دیگر از تولیدکنندگان مطرح لپتاب گیمینگ است. این شرکت  لپ تاپ‌های مخصوص بازی را در سری لپ تاپ Predetor و لپ تاپ نیترو به بازار عرضه می‌کند. هر دو سری از لپ تاپ‌ ایسر با سخت افزار روز دنیا تولید می‌شوند. در جعبه‌ی این لپ تاپ‌ها می‌توانید محصولات دیگری مانند موس، هدفون و دیگر لوازم جانبی را مشاهده کنید.

لپ تاپ‌ گیمینگ HP

 

 

شرکت HP سری لپ تاپ OMEN، لپ تاپ پاویلیون و لپ تاپ ویکتوس را برای طرفداران بازی عرضه کرده است. هر سه سری از انواع لپ تاپ‌ HP کیفیت بسیار بالایی داشته و در نگاه اول کیفیت ساخت دستگاه شما را متعجب می‌کند.

تفاوت لپ تاپ گیمینگ و لپ تاپ معمولی

اصلی ترین تفاوت لپ تاپ گیمینگ و معمولی در سخت افزار به کار رفته و سپس در ساختار و بدنه‌ی آن ها است.

 

 

لپ تاپ‌های معمولی برای کارهای معمولی ساخته می‌شوند، آن‌ها نمی‌توانند برای ساعت‌های طولانی کارهای سنگین مانند اجرای بازی‌ها را ادامه دهند اما لپ تاپ‌های گیمینگ به دلیل سیستم خنک کننده قدرتمند برای ساعت‌ها کار مداوم انتخاب خوبی هستند.

 

در یک لپتاپ گیمینگ معمولا از جدیدترین نسل و سری از سخت افزار استفاده می‌شود تا قدرت انجام هر تسک را داشته باشد. اما لپ تاپ معمولی سخت افزار ساده ای دارد که برای انجام کارهای روزانه مناسب است. با توجه به همین موضوع قیمت یک لپ تاپ گیمنیگ به مراتب بالاتر از یک لپ تاپ ساده و معمولی است.

 

البته خود لپ تاپ های گیمنیگ نیز در سه دسته بندی اقتصادی، قدرتمند و پرچم‌دار وجود دارد که از نظر سخت افزاری و قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند.

نکات مهم در زمان خرید لپ تاپ گیمینگ

برای خرید لپ تاپ گیمینگ هیچ نکته‌ای مهم‌تر از جدید بودن پردازنده و کارت گرافیک وجود ندارد. به طور خلاصه پردازنده و کارت گرافیک شما باید آخرین نسل از CPU و کارت گرافیک موجود در بازار باشد.

 

 

گاهی اوقات یک نسل جدیدتر می‌تواند تا 50 درصد در عملکرد تراشه تفاوت ایجاد کند.نکته مهم دیگر در زمان خرید لپ تاپ‌ گیمینگ، شناخت شاسی‌های مختلف است. هر کدام از شرکت‌های سازنده شاسی‌های مختلفی را برای لپ تاپ‌های گیمینگ خود در نظر گرفته و تولید می‌کند که بسته به بودجه و سلیقه‌ی خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

قیمت لپ تاپ گیمینگ ارزان چقدر است؟

ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار قیمتی حدود 40 میلیون به بالا دارند و اگر بخواهید هزینه کمتری را برای خرید لپ تاپ صرف کنید دیگر نمی‌توانید به سراغ گزینه‌های گیمینگ بروید و می‌توانید مدل‌هایی که دارای کارت گرافیک مجزا هستند خریداری کنید.

 

لپ تاپ برای گیم ارزان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به پردازنده مرکزی و کارت گرافیک بیشتر از هر چیز دیگری توجه داشته باشید؛ چرا که این دو مورد نقش اصلی را در اجرای بازی‌های مختلف ایفا خواهد کرد. بعد از این دو مورد صفحه نمایش، نرخ نوسازی و میزان حافظه داخلی و حافظه رم را مورد بررسی قرار دهید.

لپ تاپ گیمینگ با لپ تاپ معمولی چه تفاوتی دارد؟

لپ تاپ گیمینگ سخت افزار فوق العاده قدرتمندی دارد و برای بازی و کارهای  سنگین ساخته شده است. این لپ تاپ‌ها می‌‌توانند به بهترین شکل ممکن نرم افزار مورد نظر شما را بدون مشکل اجرا کند اما لپ تاپ‌های معمولی صرفا برای انجام کارهای ساده و ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می توانید با کمک آن امور روزانه یا تسک های ساده را انجام دهید.

لپ تاپ گیمینگ یا کامپیوتر رومیزی؟ کدام برای بازی بهتر است؟

جواب این سوال کاملا به شما و نیازتان بستگی دارد. اما باید بدانید که با انتخاب و خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید آن را در همه جا و هر لحظه به همراه داشته باشید و به دنیای بازی‌ها سفر کنید. شاید قدرت رایانه رومیزی بیشتر باشد اما یک لپ تاپ همراه همیشگی شما خواهد بود.

آیا عمر باتری لپ تاپ گیمینگ کوتاه است؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که اجرای بازی‌های روز دنیا به انرژی و توان زیادی نیاز دارد و باتری دستگاه برای مدت کوتاهی می‌تواند این مقدار انرژی را تامین کند. اما اگر از لپ تاپ گیمینگ برای کارهای روزمره (همان کارهایی که یک لپ تاپ معمولی انجام می‌دهد) استفاده کنید، عمر باتری طولانی خواهد بود و در این مورد مشکی نخواهید داشت!

قیمت لپ تاپ گیمینگ به چه صورت است؟

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید باید بدانید این دستگاه ها جزو دستگاه های ارزان قیمت قرار نمی گیرند و باید بودجه قابل توجهی را برای خرید آن ها در نظر بگیرید. عموما این دستگاه ها قیمت بالایی دارند اما ارزش خرید را دارند و همراه خوبی برای شما خواهند بود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ از کدام برند است؟

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک لپ تاپ گیمینگ از برند ایسوس است. دستگاهایی که کم قدرت کافی دارند، هم سخت افزار فوق العاده!

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید