Home سبک زندگی آشپزی سیروپ برند فو و ویژگی هایی که دارد

سیروپ برند فو و ویژگی هایی که دارد

1

سیروپ فو یک نوع طعم دهنده و یا شربت است که غلظت زیادی دارد و در کافه ها و رستوران ها برای طعم دادن به پنکیک، وافل، کوکتل و ماکتل ها مورد استفاده قرار می گیرد. سیروپ های این برند علاوه بر اینکه طعم و کیفیت بالایی را به نوشیدنی ها می دهند طعم و عطر اصلی آن ها را نیز حفظ می کنند این سیروپ ها  قدرت حل شوندگی بالایی دارند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

شرکت سیروپ فو  فعالیت ها و موفقیت های خود را با استفاده از نوآوری‌ها و بالا بردن طعم و کیفیت محصولات در بخش شیرینی و نوشیدنی حفظ کرده است. این شرکت توانسته تا به امروز ۸۰ درصد سهم بازار را در اختیار خودش بگیرد و تا به امروز با جدیدترین فناوری های خود و با بهترین تیم ها محصولات عالی را در بخش شیرینی و نوشیدنی ها ایجاد کند .

سیروپ های فو

سیروپ های فو در طعم ها مختلفی در بازار موجود هستند. برای همین شما به راحتی می توانید با آن ها انواع کوکتل ماکتل، فراپه و دسر ها را تهیه و نوش جان کنید. آیریش ، افرا ، بلوبری ، آناناس ، بلوکارکائو ، پشن فروت ، پیناکولادا ، تکیلا ، دارچین ، شکلات ، فندق ، کارامل ، موهیتو ، لیمو ، نعناع ، وانیل ، نارگیل از نمونه های مختلف طعم دهنده سیروپ فو هستند. ما در زیر مهم ترین سیروپ های فو را به شما معرفی کرده. و موارد استفاده از هر کدام را به صورت خلاصه به شما توضیح می دهیم.

سیروپ افرا

سیروپ افرا به صورت طبیعی از شیره درختان افرا تهیه می شود. این سیروپ فاقد شیرین کننده مصنوعی است و برای انواع نوشیدنی های سرد، مناسب می باشد. شما با خرید سیروپ افرا فو می توانید نوشیدنی های خوشمزه ای مانند کوکتل، پودینگ و اسموتی را تهیه کنید.

سیروپ کارامل

این سیروپ غلظت بالا،کیفیت مناسب و عطر و طعم خوبی دارد . بیشترین موارد استفاده از سیروپ کارامل در نوشابه ها و نانوائی ها و مواد غذایی است. شما با خرید سیروپ کارامل می توانید آن را به راحتی و بدون نگرانی با سیروپ های دیگری مانند سیروپ های میوه ای سیب و گلابی ترکیب کنید .

سیروپ وانیل

این محصول فوق العاده است. طعم و عطر بی نظیری که این سیروپ دارد آن را برای هر کیک ، کلوچه ، شیرینی پزی و قنادی مناسب می کند. سیروپ وانیل برای نوشیدنی های گرم و سرد مناسب می باشد و با نام های دیگر وانیلا و وانیلین نیز شناخته می شود.

فواید سیروپ فو

سیروپ برند فو از ویژگی ها و فواید بی نظیری مانند موارد زیر برخوردار است:

طعمی بسیار نزدیک به میوه های طبیعی دارند و فاقد شیرین کننده های مصنوعی هستند.  همچنین طعم و عطر خود را در گذر زمان حفظ می کنند و مدت زمان انقضا آن ها 5 سال است. این محصولات دارای ظاهری زیبا هستند و در بطری های شیشه ای با حجم 700 میلی لیتر روانه بازار می شوند. در آخر باید گفت چون شکر به راحتی در نوشیدنی ها حل نمی شود ، صاحبان رستوران ها و کافه ها برای اینکه بتوانند یک نوشدنی یکدست و یکنواختی را به مردم ارائه بدهند. می توانند از این سیروپ ها نهایت استفاده را ببرند.

مطالب مرتبط

منبع

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

خروج از نسخه موبایل