Home دانستنی ها 15 مورد از بهترین اسپرسوساز خانگی در آمازون

15 مورد از بهترین اسپرسوساز خانگی در آمازون

1

بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس فروش آمازون

اگر طرفدار قهوه باشید،مطمئناً به فکر خرید اسپرسوساز برای خود بودید.اما کدام یک بهتره؛ کدام نیاز من را برطرف میکند؟
در این مقاله میخواهیم 15 مورد از بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس فروش در آمازون،اولین سایت فروشگاه اینترنتی در جهان را بررسی کنیم.بعضی از محصولات تگ خرید در ایران ندارند؛ این محصولات در ایران موجود نمی باشد!به همین دلیل تگ خرید از آمازون داشتند.اما این لینک ها به صورت مستقیم به آمازون نمیروند! آنها به سایت مالتینا میروند.در مالتینا میتوانید مستقیم در ایران از آمازون خرید کنید.تمام این اطلاعات از سایت خود آمازون می باشد.پس از صحت اطلاعات مطمئین باشید؛و ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید. 🙂

اسپرسوساز چیست؟

اول از همه،اسپرسوساز چیست؟تفاوت قهوه ساز و اسپرسوساز چیست؟
در مقاله تفاوت قهوه ساز و اسپرسوساز در مورد این موضوع به صورت کامل صحبت کرده ایم.اما اسپرسوساز چیست.
در کل اسپرسوساز،دستگاهی است که با فشار آب بالا،عصاره پودر قهوه آسیاب شده را میگیرد.این دستگاه به سادگی و سرعت بالا برای تهیه قهوه معروف است.کسانی که به قهوه علاقه دارند؛ با خرید یک اسپرسوساز خانگی به سادگی هروقت به قهوه نیاز داشتند؛ میتوانند به سرعت قهوه خود را درست کنند.

بهترین اسپرسوساز خانگی بر اساس بازدید دیجی کالا

پرفروش ترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی

در لیست زیر 20 مورد از پرفروش ترین دستگاه ها از 100 تا دستگاه جدا شده.عبارتند از:

  1. اسپرسوساز Gevi مدل 15 Bar
  2. اسپرسوساز Breville مدل BES870XL
  3. قهوه ساز Gevi 4-Cup
  4. اسپرسوساز Calphalon مدل BVCLECMP1
  5. نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Inissia
  6. نسپرسوساز De’Longhi مدل Essenza mini
  7. اسپرسوساز Mr. Coffee مدل 2132815
  8. اسپرسوساز Gevi مدل GECME403-U
  9. نسپرسوساز Mixpresso مدل NESM201BLK
  10. اسپرسوساز Philips مدل 3200
  11. اسپرسوساز De’Longhi مدل ECP3420
  12. نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Pixie
  13. نسپرسوساز De’Longhi مدل CITIZ XN7601
  14. اسپرسوساز SOWTECH مدل B09K45Z2D3
  15. اسپرسوساز Breville مدل BES878BSS

1.اسپرسوساز Gevi مدل 15 Bar

پمپ حرفه ای 15 بار : دستگاه اسپرسوساز 2 در 1 نیمه اتوماتیک، استخراج سریع و پایدار را فراهم می کند و طعم اسپرسو را هر بار تضمین می کند.
کنترل دمای دو برابر : 2 کنترل ترموستات جداگانه دمای آب و کف شیر را تنظیم می کند. سیستم دیگ فولاد ضد زنگ اسپرسو را معطر تر و سرشار از کرم می کند.
دسته بخار شیر : دسته بخار دستی،شیر را به یک فوم صاف ابریشمی تبدیل می کند. یک کاپوچینو، لاته در خانه یا محل کار درست کنید. نازل کف قابل جدا شدن است.به راحتی آن را تمیز کنید.

Gevi مدل 15 Bar

فولاد ضد زنگ، شیک و بادوام : ظاهر فولاد ضد زنگ، شیک و بادوام، که برای هر اندازه آشپزخانه ایده آل است.
گرمایش سریع بدون انتظار : سیستم گرمایش سریع ترموبلاک با قدرت 1350 واتی پیشرفته می‌تواند گرما را برای اسپرسویی با طعم عالی ارائه دهد. شما می‌توانید از درست کردن قهوه خوب در 45 ثانیه لذت ببرید.
محافظت سه گانه ایمن و متفکر : با پیروی از حفاظت سه گانه، می توانید با خیال راحت دستگاه را کار کنید: 25 دقیقه خاموش شدن خودکار، حفاظت از گرمای بیش از حد، کاهش فشار خودکار.

خرید اسپرسوساز Gevi مدل 15 Bar از آمازون(مالتینا)

2.اسپرسوساز Breville مدل BES870XL

Breville Barista Express قهوه مخصوص موج سوم را در خانه با استفاده از فرمول 4 کلید ارائه می کند و بخشی از سری Barista است که همه دستگاه های اسپرسوساز را در یک واحد با آسیاب یکپارچه ارائه می دهد تا از دانه ها به اسپرسو در کمتر از یک دقیقه تبدیل شوند.

اسپرسوساز Breville مدل BES870XL

آسیاب با کنترل دوز : آسیاب مخروطی دقیق یکپارچه در صورت نیاز آسیاب می شود تا مقدار مناسبی از قهوه تازه آسیاب شده را مستقیماً در پورتافیلتر برای طعم دلخواه شما با هر رست تحویل دهد.
فشار آب بهینه : پیش انفوزیون کم فشار به تدریج فشار را در شروع افزایش می دهد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام طعم ها در طول استخراج به طور یکنواخت کشیده می شوند تا یک فنجان طعم متعادل ایجاد شود.
استخراج دقیق اسپرسو : کنترل دیجیتال دما (PID) آب را دقیقا در دمای مناسب تحویل می دهد و از استخراج اسپرسو بهینه اطمینان می دهد.
ایجاد فوم شیر دستی : عملکرد لوله بخار قدرتمند به شما امکان می دهد فوم شیر را با دست فوم دهید که طعم را افزایش می دهد و ایجاد لاته آرت را امکان پذیر می کند.
دستگاه اسپرسو با صفحه اندازه آسیاب : بسیار ساده، بدون توجه به نوع دانه‌ای که آسیاب می‌کنید، کنترل اندازه آسیاب را به شما می‌دهد.
اسپرسو ساز با آسیاب قهوه داخلی : گهواره آسیاب نوآورانه به هر باریستای خانگی اجازه می دهد تا مستقیماً در پورتافیلتر اسپرسو آسیاب شود تا اسپرسوی عالی داشته باشد.
لوازم جانبی شامل : پورتافیلتر فولادی ضد زنگ 54 میلی‌متری، سبدهای فیلتر تک جداره و دو جداره 1 و 2 فنجان، قاشق قهوه، تمپر یکپارچه، پیچر از جنس استنلس استیل، دیسک تمیزکننده، قرص، ابزار برس و فیلتر آب و فیلتر آلن
قدرت: 1600 وات; ولتاژ: 120 ولت

خرید اسپرسوساز Breville مدل BES870XL با قیمت مناسب

۱۰ مدل از بهترین اسپرسوساز خانگی

3.قهوه ساز Gevi 4-Cup

دم کردن با یک لمس : استفاده آسان. فقط دکمه ON/OFF را فشار دهید تا دم بکشد. در عرض چند دقیقه از قهوه خوش طعم لذت ببرید. قهوه ساز با ظرفیت 4 فنجان (600 میلی لیتر)، مناسب برای مصارف خانگی و خانوادگی.
طراحی چرخشی : دسترسی به سبد قهوه از جلو آسانتر از سبد بارگیری بالاست. به سرعت بیرون می‌چرخد و نگهدارنده سبد برای استفاده آسان‌تر طراحی شده است.

قهوه ساز Gevi 4-Cup

اندازه جمع و جور : دکور استیل ضد زنگ مکملی عالی برای تکمیل آشپزخانه و دفتر مدرن شما است. دستگاه فشرده فضای کمتری را اشغال می کند.
صفحه داغ منحصر به فرد : پس از دم کردن، صفحه گرم کننده نچسب قهوه را به مدت 2 ساعت گرم نگه می دارد و سپس برای محافظت در برابر جوش به طور خودکار خاموش می شود.
مناسب: فیلتر قابل جدا شدن، سبد دم کردن و قهوه جوش قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. Grab A Cup Auto Pause تضمین می‌کند که قهوه دیگر روی پیشخوان شما نریزد.

خرید قهوه ساز Gevi 4-Cup از آمازون(مالتینا)

4.اسپرسوساز Calphalon مدل BVCLECMP1

پمپ ایتالیایی 15 بار فشار مناسب را برای حداکثر عطر و طعم ایجاد می کند و لایه ای زیبا از کرم برای اسپرسوی شما تولید می کند. دارای دکمه برای انتخاب بخار،/آب گرم، و از پیش برنامه ریزی شده تک و دو شات
فیلتر پورتا به اندازه کافه 58 میلی‌متری دانه های بیشتری را نگه می‌دارد و پخش و استخراج آب را برای طعمی قوی تضمین می‌کند.
فن آوری گرمایش ترموبلاک و کنترل دمای PID گرمای یکنواخت را برای اسپرسویی با طعم عالی ارائه می دهد و قبل از تزریق به آرامی شکوفا می شود.

اسپرسوساز Calphalon مدل BVCLECMP1

مخزن آب 2.0 لیتری قابل جابجایی با درب لولایی برای پر کردن آسان
سینی گرم کردن فنجان برای فنجان های آماده اسپرسو و لوله بخار کف شیر برای تهیه کاپوچینو، لاته و سایر نوشیدنی ها، درست مانند کافی شاپ ها
شامل پیچر از جنس استنلس استیل، تمپر، و پین تمیزکننده (پین تمیزکننده واقع در محل نگهداری لوازم جانبی زیر سینی چکه)

خرید اسپرسوساز Calphalon مدل BVCLECMP1 از آمازون(مالتینا)
خرید اسپرسوساز Calphalon مدل BVCLECMP1 از ترب

تفاوت قهوه ساز با اسپرسوساز چیست؟

5.نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Inissia

Espresso Inissia توسط De’Longhi به لطف عملکرد خودکار و سیستم استخراج ثبت شده آن که حداکثر 19 بار فشار را ارائه می دهد، هر بار یک قهوه یا فنجان اسپرسو بی عیب و نقص ارائه می دهد. Inissia دستگاه قهوه ساز کاملی است که کاملاً با هر طراحی داخلی مطابقت دارد.
سرعت : تنها با یک لمس، دمای آب ایده آل در 25 ثانیه به دست می آید و شما آماده هستید تا 9 فنجان قهوه تک نفره را بدون نیاز به پر کردن مجدد 24 اونس تهیه کنید. مخزن این دستگاه قهوه ساز اتوماتیک فنجان قهوه یا اسپرسو کامل شما را به سرعت در اختیار شما قرار می دهد.

اسپرسوساز نسپرسو Nestle Nespresso مدل Nespresso Inissia

قهوه ساز همه کاره و هوشمند : اندازه فنجان قابل تنظیم با 2 دکمه اسپرسو و لونگو قابل برنامه ریزی. سینی قطره‌ای تاشو اندازه‌ها و دستور العمل‌های فنجانی بزرگ‌تر را در خود جای می‌دهد
دستگاه قهوه کارآمد : 2 اندازه مختلف فنجان را دم کنید. اسپرسو (1.35 اونس) و Lungo (5 اونس)، تنها با لمس یک دکمه. روی یخ بریزید تا نوشیدنی های Iced Coffee مورد علاقه خود را درست کنید. با حالت هوشمند صرفه جویی در انرژی، قهوه ساز ما تنها پس از 9 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود
هدیه رایگان : هر دستگاه اسپرسو دارای یک کیت خوش آمدگویی کپسول Espresso Original با طیف وسیعی از کپسول ها با مشخصات منحصر به فرد است.
توان ورودی (W) : 1200

خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Inissia از آمازون(مالتینا)
خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Inissia از دیجی کالا

6.نسپرسوساز De’Longhi مدل Essenza mini

کیفیت : پمپ فشار قوی 19 بار با 2 دکمه قابل برنامه ریزی هر بار قهوه ای شبیه به باریستا ایجاد می کند تا بهترین نوشیدنی اسپرسو و لونگو را به صورت تک سرو تهیه کنید. توان ورودی 1150 وات است.
سهولت استفاده : اسپرسوساز و قهوه ساز بصری، فوق العاده سبک و فشرده با مخزن آب 20.3 اونس.
کارایی : اسپرسوساز مینی سینسا در کمتر از 30 ثانیه با یک لمس گرم می شود و پس از 9 دقیقه خاموش می شود. کاهش مصرف انرژی بعد از 3 دقیقه

اسپرسوساز نسپرسو Nestle Nespresso مدل Nespresso Essenza

طراحی : طراحی فشرده منحصر به فرد، اسپرسوساز مینی اسنسا را به مکملی طبیعی برای آشپزخانه شما تبدیل می کند.
هدیه رایگان : هر دستگاه اسپرسو دارای یک کیت خوش آمدگویی کپسول نسپرسو اورجینال با طیف وسیعی از کپسول ها با مشخصات منحصر به فرد است.

خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Essenza mini از ترب
خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Essenza mini از دیجی کالا

کپسول قهوه چیست

7.اسپرسوساز Mr. Coffee مدل 2132815

پورتافیلتر فوق العاده بزرگ : پورتافیلتر بسیار بزرگ تا 4 شات اسپرسوی غنی تولید می کند.
لوله فوم شیر : لوله بخار یکپارچه به راحتی به شیر فوم میدهد. تا کاپوچینوها و لاته های خوشمزه را تهیه کنید.

اسپرسوساز Mr. Coffee مدل 2132815

پیچر آب : پارچ آب دارای علائم اندازه گیری برای دم کردن و بخاردهی مداوم است.
پیچر شیر از جنس استنلس استیل : پارچ فوم و کف شیر از فولاد ضد زنگ برای بخار دادن و فوم شیر.
دم‌آوری با بخار : فرآیند دم‌آوری قدرتمند با بخار، اسپرسوی تیره و غنی را برای تهیه قهوه کوبایی عالی می‌سازد.
پیمانه اندازه گیری : پیمانه اندازه گیری برای پیمانه و تراز کردن آسان قهوه.

خرید اسپرسوساز Mr. Coffee مدل 2132815 از آمازون(مالتینا)

8.اسپرسوساز Gevi مدل GECME403-U

لوله بخار حرفه ای : کف شیر برای کاپوچینو و لاته توسط میله بخار داغ. میله بخار 360 درجه می چرخد ​​که می تواند کف شیر ابریشمی و صاف را بهتر تولید کند.
کنترل دمای دو برابر : با سیستم کنترل دمای دوگانه دقیق، دمای آب و طعم قهوه و شیر را می توان برای رسیدن به حالت ایده آل تنظیم کرد.
کنترل بسیار شفاف : چرخش دمای واضح می تواند تغییرات دما را مشاهده کند و عملکرد را تجسم کند، مناسب برای کسانی که دوست دار قهوه هستند ولی مبتدی!

اسپرسوساز Gevi مدل GECME403-U

برای بهترین طعم ها : دو فنجان 60 میلی لیتری / 2 اونس، حدود 14 گرم / 2 قاشق پودر برای بهترین غلظت.
نوشیدنی قهوه : یک کاپوچینو یا لاته در خانه یا محل کار درست کنید. نازل کف قابل جدا شدن تمیز کردن را آسان می کند.
بهترین طراحی : سینی چکه قابل جابجایی به شما امکان می دهد از یک فنجان بزرگتر استفاده کنید. زنگ زدن این دستگاه آسان نیست!
نکات عملیاتی : وقتی به مقدار دلخواه اسپرسو رسیدید، خودتان دستگاه را خاموش کنید. لطفا مطمئن شوید که پرتا فیلتر محکم نصب شده است، در غیر این صورت ممکن است سقوط کند.
Gevi برای رضایت شما ارزش قائل هست. هر محصول از Gevi (خرید شده از طریق کانال رسمی یا مجاز) دارای 12 ماه گارانتی و پشتیبانی فنی مادام العمر است.

خرید اسپرسوساز Gevi مدل GECME403-U از آمازون(مالتینا)

تاریخچه دستگاه اسپرسوساز

9. نسپرسوساز Mixpresso مدل NESM201BLK

نسپرسوساز ایتالیایی : دستگاه نسپرسو Mixpresso Pro دارای پمپ فشار 19 بار بسیار بالا ساخت ایتالیا هیچ شباهتی به دستگاه های قهوه ساز مشابه با طراحی ضعیف ندارد. این می تواند هر بار قهوه به سبک باریستا ارائه دهد و طعم لطیف هر کپسول قهوه را کاملاً استخراج کند!
سازگار با کپسول های نسپرسو خط اصلی: طراحی شده برای استفاده با کپسول های اسپرسو اما همچنین سازگار با کپسول های نسپرسو خط اصلی، این نسپرسوساز مجهز به سیستم گرم کردن سریع است که تنها در 25 تا 30 ثانیه به دمای ایده آل می رسد. ! انتظار و انتظار برای یک فنجان قهوه صبحگاهی خود را فراموش کنید و روز خود را با یک دستگاه قهوه کپسولی با طراحی عالی شروع کنید.
پاکسازی 100% بدون دردسر : محفظه کپسول، سینی قطره چکان و مخزن آب 0.8 لیتری به راحتی قابل جابجایی هستند تا نظافت سریع و ساده را تسهیل کنند. دستگاه Mixpresso Expresso همچنین به لطف سینی فنجان تاشو برای لیوان های بلندتر مناسب است.

نسپرسوساز Mixpresso مدل NESM201BLK

عملکرد خودکار، صرفه جویی در انرژی : فراموش کرده اید اسپرسوساز خود را خاموش کنید؟ مشکلی نیست! عملکرد خودکار صرفه جویی در انرژی دستگاه را پس از 9 دقیقه غیرفعال شدن خاموش می کند. این مدت را می توان تا 30 دقیقه افزایش داد و زندگی شما را آسان تر می کند، تنها با یک چیز کمتر نگران باشید. بعلاوه، استفاده آسان و طراحی سفید براق آن با دکوراسیون هر آشپزخانه مدرن مطابقت دارد.

خرید نسپرسوساز Mixpresso مدل NESM201BLK از آمازون(مالتینا)

10.اسپرسوساز Philips مدل 3200

از 5 قهوه لذت ببرید،صفحه نمایش لمسی بصری،تنظیم آسیاب 12 مرحله ای
تا 20000 فنجان قهوه با آسیاب های سرامیکی بادوام به لطف مهر و موم عطر، قهوه خود را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید.
تا 5000 فنجان بدون رسوب زدایی به لطف AquaClean

اسپرسوساز Philips مدل 3200

قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی برای راحتی شما
تمیز کردن آسان،کاملا قابل جابجایی؛ تهیه اسپرسو، آب داغ، کاپوچینو، قهوه، لاته ماکیاتو و آمریکایی
شامل: اسکوپ اندازه گیری، نوار تست سختی آب، فیلتر AquaClean، درب ذخیره سازی LatteGo

خرید اسپرسوساز Philips مدل 3200 از آمازون(مالتینا)
خرید اسپرسوساز Philips مدل 3200 از ترب

با ویژگی های اسپرسوساز و اصطلاحات آن آشنا شوید

11.اسپرسوساز De’Longhi مدل ECP3420

هر فنجان به دلخواه شما : فشار حرفه ای 15 بار هر بار نتایج با کیفیت را تضمین می کند و کنترل های قابل تنظیم به شما امکان می دهد تغییراتی را برای ترجیحات سلیقه شخصی خود انجام دهید.
مانند یک حرفه ای دم کنید : هر ترجیح شما – اسپرسو یک یا دوتایی، کاپوچینو یا لاته – دستگاه نوشیدنی های معتبر با کیفیت باریستا را درست می کند. درست همانطور که شما در قهوه خانه مورد علاقه خود از آن لذت می برید.
فوم شما، راه شما : سیستم پیشرفته کاپوچینو با کف‌ساز دستی، بخار و شیر را مخلوط می‌کند تا کفی غنی و خامه‌ای برای نوشیدنی‌هایی با بافت یکنواخت ایجاد کند – دقیقاً همانطور که دوست دارید.
یک شات اسپرسو یا دو؟ نگهدارنده فیلتر سه در یک، همراه با دستگاه، دارای یک نگهدارنده برای یک شات اسپرسو، یک نگهدارنده برای دو شات، و یک نگهدارنده برای یک اسپرسوی آسان – به ترجیح شما

اسپرسوساز De’Longhi مدل ECP3420

بدون انتظار بین فنجان ها : سیستم پیشرفته کاپوچینو دمای مطلوب را حفظ می کند تا بتوانید فوراً فنجان به فنجان دم کنید.
فنجان های بلندتر را در خود جای می دهد : اگر نوشیدنی با اندازه بزرگتر را ترجیح می دهید، مشکلی نیست. سینی پایینی دستگاه به راحتی تنظیم یا برداشته می شود تا برای فنجان های بلندتر قرار گیرد.
طراحی براق برای صرفه جویی در فضا : با نمایه ای براق، طراحی جمع و جور و جای پایی باریک، هر مدل به زیبایی بر روی میز آشپزخانه قرار می گیرد – بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند.
مخزن آب راحت : برداشتن، پر کردن و وصل کردن مجدد مخزن آب ساده است و سطح آب به راحتی قابل مشاهده است تا حدس و گمان از بین برود.
تمیز کردن آسان : مخزن آب قابل جابجایی و سینی چکه به آسانی تمیز کنید. قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

خرید اسپرسوساز De’Longhi مدل ECP3420 از آمازون(مالتینا)

12.نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Pixie

طراحی فوق العاده جمع و جور : پروفایل زیبا (11.1 سانتی متر عرض x 23.5 سانتی متر ارتفاع x 32.6 سانتی متر طول) مناسب برای شهرنشینان با فضای آشپزخانه محدود
فناوری بالا : پمپ 19 بار با کارایی بالا و سوراخ کردن و دم کردن خودکار کپسول ها با فناوری منحصر به فرد توقف جریان. زمان گرمایش سریع تنها 25 ثانیه

نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Pixie

رابط لمسی : کنترل های تک لمسی با 2 دکمه قابل برنامه ریزی: Espresso و Lungo
صرفه جویی در مصرف انرژی : حالت صرفه جویی در مصرف برق پس از 9 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند
پانل های جانبی ساخته شده از 99.8٪ آلمینیوم و کپسول های قابل بازیافت نسپرسو

خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Pixie از آمازون(مالتینا)
خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل Nespresso Pixie از ترب

در بهترین مدل اسپرسوساز به دنبال چه چیزی باشیم

13.نسپرسوساز De’Longhi مدل CITIZ XN7601

عملکرد بالا : سیستم پمپ 19 باری هر بار قهوه یا اسپرسو به سبک باریستا را ارائه می دهد و طعم لطیف هر کپسول قهوه اصل اسپرسو را به خوبی استخراج می کند. توان ورودی 1710 وات است.
سرعت و صرفه جویی در انرژی : سیستم گرمایش سریع تنها در 25 ثانیه به دمای ایده آل می رسد. عملکرد خودکار صرفه جویی در انرژی دستگاه را پس از 9 دقیقه عدم فعالیت خاموش می کند و می تواند از 9 به 30 دقیقه افزایش یابد.
تطبیق پذیری : اندازه فنجان قابل تنظیم با دو دکمه قابل برنامه ریزی اسپرسو (1.35 اونس) و Lungo (5 اونس) که CitiZ را به یک قهوه ساز عالی برای تمام نیازهای قهوه یک بار مصرف شما تبدیل می کند. ظرف کپسول اسپرسو قابل جابجایی، سینی چکه و مخزن آب (34 اونس) برای تمیز کردن سریع و ساده

نسپرسوساز De’Longhi مدل CITIZ XN7601

طراحی : نگاه citiz همچنان باعث خوشحالی قهوه اسپرسو و مصرف کنندگان اسپرسو و دوستداران طراحی می شود و ظرافتی را به آیین های قهوه می بخشد.
هدیه رایگان : هر دستگاه شامل یک کیت خوش‌آمدگویی کپسول Espresso Original با طیف وسیعی از کپسول‌ها با مشخصات بوی منحصر به فرد است.
بسته : کف‌کننده شیر Aeroccino 3 برای ایجاد یک روکش عالی برای نوشیدنی‌های قهوه یک‌بار مصرف شما مانند کاپوچینو یا لاته گنجانده شده است. سینی چکه تاشو برای یک لیوان بلندتر

خرید نسپرسوساز De’Longhi مدل CITIZ XN7601 از آمازون(مالتینا)

14.اسپرسوساز SOWTECH مدل B09K45Z2D3

استفاده آسان : دکمه تک سوئیچ با چراغ نشانگر برای عملکرد ساده با – انتخاب قهوه/بخار و عملکرد روشن/خاموش. علاوه بر این، نمایشگر دما دمای فعلی قهوه را نشان می دهد و کنترل دقیق دما طعم بهینه را ارائه می دهد.
خودتان متخصص باشید : دستگاه اسپرسوساز قدرتمند با فشار 3.5 بار 1 تا 4 فنجان (240 میلی لیتر) اسپرسو و کف شیر غلیظ می سازد. فنجان های استیل ضد زنگ خوش ساخت و نگهداری آسان به وضوح مشخص شده اند تا به شما کمک کنند هر بار مقدار مناسبی آب اضافه کنید و در عرض چند ثانیه یک اسپرسوی واقعاً خوشمزه ارائه کنید.

اسپرسوساز SOWTECH مدل B09K45Z2D3

خودتان فوم شیر درست کنید : لوله بخار کف کرمی و ابریشمی برای نیازهای کاپوچینو و لاته شما ایجاد می کند.
فشرده، قابل مشاهده دما : طراحی فشرده با صرفه جویی در فضا کار را تسهیل می کند. هر جزء از نظر عملکردی متمایز، از نظر بصری سلسله مراتبی و منظم است و برای استفاده در آشپزخانه و دفتر کار خانگی مناسب است.
بسته بندی شامل : 1 عدد دستگاه اسپرسو بخار، 1 عدد پورتافیلتر و بسکت قهوه، 1 پیمانه، 1 عدد قهوه جوش استیل ضد زنگ، 1 عدد دفترچه راهنمای دستورالعمل، 1 عدد پینگ تمیز کننده (برای تمیز کردن لوله بخار)

خرید اسپرسوساز SOWTECH مدل B09K45Z2D3 از آمازون(مالتینا)

15.اسپرسوساز Breville مدل BES878BSS

Breville Barista Pro با استفاده از فرمول 4 کلید، قهوه مخصوص موج سوم را در خانه ارائه می کند و بخشی از سری Barista است که همه دستگاه های اسپرسوساز را در یک واحد با آسیاب یکپارچه ارائه می دهد تا از دانه ها به اسپرسو در کمتر از یک دقیقه تبدیل شوند؛ قدرت: 1680 وات; ولتاژ: 120 ولت
آسیاب کنترل دوز : با یک لمس، آسیاب مخروطی دقیق یکپارچه با کنترل دوز، مقدار مناسبی از قهوه را در صورت نیاز، برای حداکثر طعم ارائه می دهد.
فشار آب بهینه : پیش انفوزیون کم فشار به تدریج فشار را در شروع افزایش می دهد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام طعم ها در طول استخراج به طور یکنواخت کشیده می شوند تا یک فنجان طعم متعادل ایجاد شود.
زمان گرم کردن سریعتر : سیستم گرمایش ThermoJet نوآورانه دمای استخراج بهینه را در 3 ثانیه با انتقال فوری از اسپرسو به بخار بدست می آورد.

اسپرسوساز Breville مدل BES878BSS

استخراج اسپرسو دقیق : کنترل دیجیتال دما (PID) آب را در دمای مناسب +/- 2 درجه سانتی گراد تحویل می دهد و از استخراج اسپرسو بهینه اطمینان می دهد.
فوم شیر دستی : لوله بخار قدرتمند در سطحی کار می کند که به شما امکان می دهد فوم شیر را را با بافتی که طعم را افزایش می دهد و ایجاد لاته آرت در خانه را امکان پذیر می کند.
رابط بصری : صفحه نمایش LCD با آسیاب کردن و انیمیشن های جذاب. صفحه نمایش تمام اطلاعات توصیفی مورد نیاز برای درست کردن قهوه را هر بار دقیقاً همانطور که دوست دارید در اختیار شما قرار می دهد.
لوازم جانبی: سبدهای فیلتر تک شات و 2 شات، پیچر شیر استیل 480 میلی لیتری، کیت تمیزکننده و فیلتر آب

خرید اسپرسوساز Breville مدل BES878BSS از آمازون(مالتینا)

استارباکس (Starbucks) و تاریخچه اش

حرف آخر

در مقاله های بعدی فروشگاه های اینترنتی مختلف را باهم مقایسه میکنیم.در ضمن بعضی از محصولات تگ خرید در ایران ندارند؛ این محصولات در ایران موجود نمی باشد!به همین دلیل تگ خرید از آمازون داشتند.اما این لینک ها به صورت مستقیم به آمازون نمیروند! آنها به سایت مالتینا میروند.در مالتینا میتوانید مستقیم در ایران از آمازون خرید کنید.این بود مقاله 15 مورد از بهترین اسپرسوساز خانگی در آمازون؛ امیدوارم که اطلاعات مفیدی به شما داده باشم.

1 COMMENT

  1. بهترین اسپرسوسازا برای مباشیه
    من با مشاوره مباشی2005 گرفتمم
    خیلییی خوشگله واقعا راضی ام ازشش

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

خروج از نسخه موبایل