Home سبک زندگی آشپزی چند نکته در مورد طرز استفاده از شربت (سیروپ) که باید بدانید

چند نکته در مورد طرز استفاده از شربت (سیروپ) که باید بدانید

2

طرز استفاده از شربت (سیروپ) بسیار آسان است و معمولاً  از آن برای شیرین سازی کوکتل ، چای سرد ، قهوه سرد ، لیموناد و سایر نوشیدنی های سرد استفاده می شود. از آنجا که یک شیرین کننده مایع است ، ترکیب آن در نوشیدنی های سرد بسیار آسان تر از قند معمولی است. اما سیروپ فقط برای نوشیدن نیست – می توان از آن برای شیرین سازی غذاها مانند میوه ها و کالاهای پخته شده نیز استفاده کرد. همچنین آن را معمولاً روی دسرها نیز می پاشند یا از آن به عنوان لعاب استفاده می کنند.

روش استفاده از شربت (سیروپ)

در اینجا جند روش ابتکاری در مورد طرز استفاده از سیروپ برای کمک به شما در آشپزخانه آورده شده است …

استفاده از شربت (سیروپ) در لاته ها

یک روش فوق العاده آسان و فوق العاده خوشمزه برای استفاده از شربت ها (سیروپ ها) این است که، آنها را به لاته ها اضافه کنید تا یک طعم خوشمزه به شما بدهد. شما با افزودن سیروپ مورد علاقه خود به نوشیدنی ها مخصوصا لاته به راحتی می توانید آن را با طعم ها و شکل های متفاوتی نوش جان کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که پس از آماده سازی لاته  خود ، یک قاشق سیروپ را به آن اضافه کرده ، سپس آن را در یک لیوان بلند سرو کنید.

استفاده از سیروپ در لاته ها
استفاده از سیروپ در لاته ها

نوشیدنی های قهوه 

ساده ترین راه استفاده از شربت (سیروپ)، افزودن آن به نوشیدنی های گرم است. سیروپ به گونه ای طراحی شده است که به نوشیدنی های قهوه شما یک طعم متفاوت اضافه می کند. سعی کنید یک سیروپ را به لاته ، کاپوچینو  یا حتی موکا اضافه کنید تا نوشیدنی به شکل جذاب تری دیده بشوند. بسیاری از طعم های دیگر به غیر از عطر و طعم سنتی قهوه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. شما می توانید به راحتی از سیروپ  وانیل ، فندق یا کارامل استفاده کنید و ببینید این شربت ها چقدر جالب هستند!

استفاده از سیروپ در نوشیدنی های قهوه

دسرها

یک راه ساده برای بالا بردن طعم و مزه ی دسرها استفاده از شربت ها (سیروپ ها) ، برای ایجاد طعم جالب و قوی است. بنابراین شما می توانید با استفاده از سیروپ شکلات و سیروپ قهوه یک دسر خوشمزه درست کنید که خیلی عالی روی کیک ، پودینگ و تارت خودش را نشان می دهد.

استفاده از سیروپ در دسر ها

هات چاکلت

اضافه کردن شربت (سیروپ) قهوه به هات چاکلت یک روش عالی برای بالا بردن سطح این نوشیدنی است. سراغ شربت سنتی با طعم قهوه بروید ، یا وانیل یا حتی شکلات را امتحان کنید تا هات چاکلت  شما تقویت شود. مراقب باشید که بیش از اندازه از آن استفاده نکنید و فقط کمی از آن را درون لیوان خود بریزید.

استفاده از سیروپ در هات چاکلت

وافل

با اضافه کردن شربت ها (سیروپ ها) به وافل ، طعم جالب توجهی را به آن ها بدهید. فقط کافیست بگذارید وافل و شربت ها
(سیروپ ها) با یکدیگر ترکیب شوند. اگر در حال تهیه یک صبحانه عالی برای میهمانان خود هستید ، این یک روش فوق العاده آسان برای تحت تأثیر قرار دادن آنها است. این روش برای افرادی که قهوه دوست دارند گزینه ی مناسبی می تواند باشد!

استفاده از سیروپ در وافل

استفاده از شربت (سیروپ) در لیموناد

افزودن شربت (سیروپ) قهوه به لیموناد کمی عجیب به نظر می رسد درست است؟ اما به ما اعتماد کنید طرز استفاده از شربت (سیروپ) در آن ها بسیار آسان است. عطر و طعم لیمو شیرین به خوبی با شربت ها (سیروپ ها) ترکیب می شود و یک نوشیدنی تازه و جذاب تابستانی ایجاد می کند. لیموناد از قبل بسیار شیرین است بنابراین مراقب باشید که مقدار سیروپ را به نوشیدنی های خود به اندازه اضافه کنید.

استفاده از سیروپ در لیموناد

کوکتل

افزودن شربت (سیروپ) به کوکتل ها یک روش فوق العاده آسان برای تقویت طعم  آنها است. شربت های (سیروپ های) قهوه و سیروپ های طعم دهنده در کوکتل هایی با پایه قهوه ، مانند اسپرسو مارتینی ، بسیار عالی هستند و به نوشیدنی طعم بهتری می بخشند. کوکتل های حاوی قهوه گاهی اوقات می توانند کمی تلخ باشند و این باعث می شود کسانی که طعم قهوه را دوست ندارند از این سیروپ ها برای داشتن طعم دلچسب تر استفاده کنند.

استفاده از سیروپ در کوکتل

استفاده از شربت (سیروپ) در چای

چه کسی می گوید سیروپ ها  فقط برای قهوه هستند؟ افزودن سیروپ ها به چای راهی عالی برای افزودن شیرینی و طعم به چای تلخ است. سعی کنید یک سیروپ نعناع یا یک سیروپ با طعم کارامل را به چای سیاه اضافه کنید تا یک نوشیدنی خوشمزه ایجاد شود. برای اینکه طعم چای تغییر کند و از یکنواختی در بیاید شما می توانید – با سیروپ ها مقداری طعم به آن اضافه کنید.

استفاده از سیروپ در چای

بستنی

استفاده از سیروپ روی بستنی روشی سریع برای افزودن کمی چیز اضافی به دسر شماست. سیروپ هایی به طرز حیرت انگیزی با بستنی با طعم قهوه ، بستنی شکلاتی یا بستنی وانیلی مطابقت دارند.

استفاده از شربت (سیروپ) در پنکیک

کاربرد سیروپ در مخلوط پنکیک خود راهی عالی برای افزودن طعم به آن است! پنکیک های با طعم قهوه فوق العاده خوشمزه هستند و با قهوه صبحانه شما عالی می شوند.

نان تست فرانسوی

صبحانه یک گزینه عالی برای افزودن سیروپ است و ما چند مورد را قبلاً شرح داده ایم! سیروپ هایی مانند سیروپی با طعم دارچین ، شربت افرا و شکر قهوه ای با نان تست فرانسوی عالی هستند و با هر صبحانه ای جفت خواهند شد.

کیک آیسینگ

کیک آیسینگ ترکیب مناسبی از غذا با شربت های طعم دار است. شما به راحتی می توانید از سیروپ هایی با طعم کارامل و سیروپ شکلات در آن ها استفاده کنید . همچنین شما می توانید از گزینه های دیگری نیز برای کیک خود استفاده کنید!

استفاده از سیروپ در کیک آیسینگ

امیدوارم از این راهنمای استفاده از سیروپ ها لذت برده باشید . اکنون به آشپزخانه بروید و برخی از این دستور العمل های جالب را امتحان کنید!

مطالب مرتبط

منبع

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

خروج از نسخه موبایل