Home سبک زندگی آشپزی سیروپ مونین

سیروپ مونین

1

سیروپ مونین

سیروپ مونین به دلیل کیفیت و طعم آن در سراسر جهان شناخته شده است از سال 1912 در فرانسه فعالیت خود را آغاز کرده است ، این نام تجاری در بیش از 100 کشور جهان شهرت قابل توجهی ایجاد کرده است – با شربت های مونین می توانید اطمینان داشته باشید که نوشیدنی عالی را تهیه خواهید کرد.

شربت های مونین فقط با استفاده از میوه های طبیعی ، ادویه جات ، قند و آب تهیه می شوند. آنها همچنین به عنوان شربت های کوکتل برای کافه ها بسیار عالی هستند . همه شربتهای مونین دارای طعمی غنی ، واقعی هستند مونین یک مارک محبوب شربت و مورد علاقه نوشیدنی های مختلط است. شربت های مونین دارای استاندارد لازم برای تهیه کوکتل های خوشمزه ، قهوه های طعم دار و حتی دسر هستند شربت قهوه مونین گزینه برتر برای کافه ها و کافی شاپ ها در سراسر جهان است.

تاریخچه مونین

“بیش از یک قرن دانش نوشیدنی صنعتگر سنتی”

مارک فرانسوی معتبر بین المللی  راه حل های جدید و عطر و طعم لذیذی را که در بستر بیش از یک قرن نوشیدنی صنعتگر سنتی ارائه می دهد. از سال 1912 با داشتن یک شرکت خانوادگی ، مونین اکنون یک شریک قابل اعتماد و یک برند برتر در بیش از 150 کشور جهان است.

امروز نسل سوم خانواده مونین شرکت را با کیفیت برتر ، خلاقیت و نوآوری به جلو سوق می دهد ضمن اینکه به میراث فرانسوی خود وفادار هست. یک رهبر پویا در بازار و بازیگر اصلی در مرحله بین المللی صنعت نوشیدنی ،یک نمونه کار بی نظیر محصول را ارائه می دهد. شش طیف شامل شربت ، میکس میوه ، سس، پوره ، لیکور و اسموتی است. آنها در بیش از 150 طعم و نوزده قالب مختلف موجود هستند.

تاریخچه مونین

ماندگاری مونین

ماندگاری پس از باز شدن بسته به شرایط ذخیره و اینکه آیا از پمپ استفاده می شود متفاوت است. محصولات مونین را در دمای معمولی اتاق – بین 65-80⁰F / 18-27⁰C نگه داری کنید. تا حد امکان از رطوبت زیاد ، گرمای مستقیم و نور خورشید خودداری کنید. در صورت استفاده از پمپ ها ، از یک درپوش پمپ یا پمپ های پوشاننده با فویل استفاده کنید.

هنگامی که در یک مکان خشک و تمیز با دمای 65-80 درجه فارنهایت نگهداری می شود ، ماندگاری آن پس از باز شدن و همراه با درپوش 90-180 روز خواهد بود.

هنگامی که در یک مکان خشک و تمیز در دمای 65-80 درجه فارنهایت نگهداری می شود ، ماندگاری در هنگام استفاده از پمپ 30-60 روز خواهد بود. (محصول و پمپ نباید در معرض رطوبت قرار گیرد.

سیروپ مونین

ماندگاری داده شده در زمان تولید مونین

  • سیروپ مونین در بطری های شیشه ای 750 میلی لیتری: 36 ماه (به جز لیمو ، لیمو و نارنجی : 24 ماه)
  • سیروپ های مونین در بطری های پلاستیکی 1 لیتری: 18 ماه (به جز ادویه کدو تنبل : 24 ماه ، لیموترش : 12 ماه ، Pear Desert صحرا : 6 ماه)
  • شربت مونین در بطری های شیشه ای 50 میلی لیتری: بطری را ببینید
  • شربتهای بدون قند Monin و طعم دهنده های طبیعی صفر کالری در 750 میلی لیتر شیشه و 1 لیوان بطری پلاستیکی: 18 ماه
  • شربتهای آلی مونین در بطری های شیشه ای 750 میلی لیتری: 18 ماه
  • سس های مونین گورمت در 64 اونس. بطری: 12 ماه
  • سس های مونین گورمت در 12 اونس. بطری: 18 ماه
  • اسموتی میوه ای مونین در 46 اونس مخلوط می شود . کارتن: 12 ماه
  • شیرین کننده های مونین در بطری های شیشه ای 750 میلی لیتری: 36 ماه
  • شیرین کننده های مونین در بطری های پلاستیکی 1 لیتری: 18 ماه
  • کنسانتره نوشیدنی مونین در بطری های شیشه ای 750 میلی لیتری: 36 ماه
  • کنسانتره نوشیدنی مونین در بطری های پلاستیکی 1 لیتری: 18 ماه (به جز کنسانتره قهوه سرد : 12 ماه)
  • پوره های میوه ای Monin Real در بطری های پلاستیکی 1 لیتری: 18 ماه
  • طعم های غلیظ Monin در بطری های پلاستیکی 375 میلی لیتر: 18 ماه
سیروپ مونین

پوره مونین

پوره مونین در کشور فرانسه تولید شد. از سال ۱۹۱۲ که این کمپانی پا به عرصه وجود نهاده است نوآوری‌های شگفت انگیزی در ضمینه طعم‌های ترکیبی داشته است. با سرویس دهی به ۱۴۰ کشور و در تنوع محصولی بیش از ۱۰۰ کالا مونین به یکی از برترین تولیدکنندگان سیروپ و پوره در جهان تبدیل گردیده است.

ویژگی های مونین

شربت های مونین رنگ آمیزی و مواد نگهدارنده مصنوعی ندارند همچنین برای گیاهخواران  مناسب هستند.

شربت های مونین در انواع مختلفی از طعم های فوق العاده مانند کارامل ، فندق ، انبه و بسیاری دیگر به فروش می رسند همچنین شربت های خوشمزه مونین را می توان به شیرخشک ها اضافه کرد.

ویژگی های مونین

استفاده از شربت های مونین

در حالی که برخی از طعم دهنده ها در قهوه های سرخ شده یا شکلات داغ به بهترین وجه کار می کنند ، مونین در ساخت کوکتل ، شیرخشک و اسموتی طعم دهنده فوق العاده ای است. می توانید مقداری از آن را در پخت یا ایجاد طعم بستنی استفاده کنید مونین طعم و مزه ای دارد که بتواند مناسب شما باشد.

شربت های مونین

استانداردهای کیفیت مونین

هدف مونین تولید بهترین محصولات موجود در هر نقطه است برای رسیدن به هدف خود ، روشهای سختگیرانه ای را اجرا می كند كه از كیفیت برتر در هر مرحله از تهیه و تولید عناصر اطمینان می یابد مونین محصولات خود را تحت برنامه عملیاتی تجزیه و تحلیل خطر از نقاط کنترل بحرانی (HACCP) و شیوه های تولید خوب (GMP) تولید می کند تا خطر بیماری یا صدمات را به حداقل برساند.

شرکت مونین

شرکت مونین دارای گواهینامه SQF است که بخشی از ابتکار جهانی ایمنی مواد غذایی (GFSI) است که برای اطمینان در تهیه مواد غذایی ایمن تر به مصرف کنندگان ایجاد شده است ، طبق این استاندارد جهانی ایمنی مواد غذایی ، تعهد مونین در سراسر جهان بر ایمنی و کیفیت محصولات خود ، ساخت ، ذخیره سازی و توزیع آن تمرکز دارد. استانداردهای ایمنی مواد غذایی با معیار GFSI شامل: مواد غذایی با کیفیت ایمن (SQF) و کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس (BRC) است.

ممیزی تکمیلی توسط گواهینامه نظارت Kosher of America (KSA) و شورای اسلامی غذا و تغذیه آمریکا (IFANCA) برای صدور گواهینامه محصولات کوثر و حلال انجام می شود. تضمین کیفیت بین المللی (QAI) کارخانه ای برای استفاده از محصولات ارگانیک را مطابق با برنامه ملی ارگانیک (NOP) تأیید می کند.

لوگو شرکت مونین

شناسه برند مونین

مونین چیزی بیش از یک راه حل نوشیدنی ، یک روش زندگی است … (تجربه‌ ای اصیل با نام تجاری مبتنی بر ارزش های مارک صد ساله) . لذت بردن فقط با استفاده از بهترین مواد طبیعی به طرز هیجان انگیزترین و خلاقیت ترین روش اولویت کار مونین می باشد که با توجه به احساسات معتبر طعم و تجربه های مصرف کننده به صورت درجه اول و با کیفیت بالا با احترام به محیط زیست حاصل می شود.

شربت طعم دهنده بدون قند مونین (1 لیتر)

برای کسانی که می خواهند شیرینی به قهوه خود اضافه کنند اما کالری را محاسبه می کنند ، مونین نوعی شربت خوشمزه بدون قند را ارائه می دهد که بدون کالری همان طعم خوشمزه را می بخشد. شیرین کننده بدون شکر به شما امکان می دهد انواع نوشیدنی ها را بدون طعم بعد از آن و بدون اضافه کردن کالری ، چند کاربردی و ایده آل در انواع گرم (لاته ، کاپوچینو ، شکلات داغ) و سرد (چای یخ زده) ایجاد کنید.

شربتهای بدون قند مونین با ترکیب اختصاصی سوکرالوز و اریتریتول (یک جایگزین قند طبیعی  که از منابع گیاهی حاصل می شود) شیرین می شوند. این ترکیب از شیرین کننده ها طعم و مزه ای پاک و واقعی را فراهم می کند.

شربت طعم دهنده بدون قند مونین

ویژگی های سیروپ مونین

  • کالری کم
  • عدم وجود طعم پس از آن
  • ماندگاری 18 ماهه
  • چند منظوره (لاته ، کوکتل ، چای ،میلک شیک )
  • ساده و کاربردی است

مقدار مواد مغذی در هر 100 میلی لیتر مونین

  • انرژی: 82kJ / 20kcal
  • چربی: 0 گرم ، چربی اشباع: 0 گرم
  • کربوهیدرات: 0،6 گرم ، قند آن: 0،4
  • گرم پروتئین: 0 گرم
  • نمک: 0،15 گرم

آیا هر نوع طعم مونین حاوی کافئین است؟

شربت مونین اسپرسو ، کنسانتره اسپرسو واقعی دم شده و قهوه یخ حاوی عصاره واقعی قهوه است ، بنابراین حاوی مقداری کافئین هستند. این مقدار معمولاً برابر یا کمتر از آن است که انتظار می رود در یک فنجان متوسط ​​قهوه معمولی یا نوشیدنی های اسپرسو مصرف شود.

سیروپ مونین حاوی کافئین

شربت های طعم دار مونین

شربت های مونین طعمی مناسب برای هر کام ارائه می دهد. برای بیش از 100 سال ، مونین راه حل های سلیقه ای سفارشی را ارائه داده است که از متخصصان برخوردار بوده و مشتریان را راضی می کند. با تجربه بسیار در صنعت ، مونین شربتهای با طعم برتر را که انتظار دارید را ارمغان می آورد.

شربت های طعم دار مونین

چگونه طعم های بدون قند مونین شیرین می شوند

شربت های بدون قند مونین با ترکیب اختصاصی سوکرالوز و اریتریتول (یک جایگزین قند طبیعی که از منابع گیاهی حاصل می شود) شیرین می شوند.

مراقبت از پمپ های مونین؟

پمپ های شربت Monin 1L و 750ml دارای این قابلیت است که با محافظ مشکی همراه پمپ پوشانده شود. شستشوی پمپ ها پیشنهاد نمی شود زیرا اگر پمپ ها به طور کامل خشک نشده باشند و در صورت استفاده مجدد از پمپ ها با استفاده از طعم های مختلف ، محصول با مواد شوینده یا آب آلوده می شود.

مطالب مرتبط

منبع

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

خروج از نسخه موبایل